Gå til innhold

Er det riktig fortsette....

Anbefalte innlegg

Gjest hun i par

Jeg har vært i et forhold i fire år.Våre problemer begynte etter at vi var sammen i et år.Jeg trodde at han er den ekte,grei,snill,ærlig,alt positivt ,til jeg tilfeldig har sett mld på hans telefon fra en kvinne han tidligere hadde sexuell kontakt med ,mens han var i sitt første ekteskapet.

Han nektet først at han hadde noen ganger kontakt med den dama,men til slutt innrømte han at det var noe mellom dem før vi to ble kjent med hverandre.

En dag innsissterte jeg for å se på hans e mail adresse og fikk lov,men han trodde kanskje ikke at jeg skal se på sletede ellementer,hvor jeg har sett mye mer enn jeg visste.Virket som om han ikke var spesielt interresert i den dama etter at vi to ble kjente med hverandre,men han avsluttet aldri helt kontakt med henne,de sendte mld til hverandre av og til.

Men ikke nok med det,det var masse mail som han sendte til en dame han hadde forhold i ungdomstiden.Det var han som tok iniciativet først.De prøvde å avtale treff ,for å ta en kopp kaffe og prate,men i en av de mailene skrev han at det er noe ugjort mellom dem som plager ham.De skulle møtes i hans leilighet,men kunne ike avtales ,så de hadde

kun et kort møte i byen over en kopp kaffe.

Da jeg leste det ,sa jeg at nå må det være slutt.Han nektet alt,og slo meg noen ganger uten at jeg skjønte hvorfor.Men han var ganske full den kvelden.

Mens han hadde kontakt med andre prattet han om vår fremtid,tok meg på besøk hos hans familien for å bli kjent med dem...vårt forhold var seriøs,det var meg han vil ha fremtid med,sa han..

det han drev med andre var veldig dumt ,mente ikke noe med noen av dem...

Han var ny separert på den tiden.

Og da begynte det helvete i forholdet vårt,mistanke fra meg hele tiden,tvil,krangling,så perioder da jeg glemte det, så hadde vi kjempefint.

Men forholdet fungerte aldri som før.

Vi kranglet mye,så bestemte vi oss for å gjøre slutt,men kort tid etterpå var vi sammen igjen.Vi kunne nesten ikke uten hverande.

Men nå i mars måned begynte helvete igjen,jeg kontrollerte alle hans bevegelser,og han sa at han ikke orker det mer,så hadde han kontakt med henne fra hans ugdomstiden igjen,men denne gangen var han på besøk hjemme hos henne.Men det var ikke slutt mellom oss enda da han hadde truffet henne.Og da begynte hans aktiviteter på internet,han har truffet mange av dem,hadde profiler flere steder.

Så var det slutt mellom oss,men en måned etterpå ble vi sammen igjen.Han sa at han hadde kontakt med andre fordi han ville glemme meg,han var så lei av alle mine tvil...

Nå er vi sammen igjen,livet er ofte helvete...

Er ikke jeg et exempel på hvor dumme vi kvinne kan være...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246369-er-det-riktig-fortsette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv hatt et forhold som gikk ad undas på grunn av sjalusi.

Vi hadde faktisk kommet så langt at brudekjolen var kjøpt inn og alt var klart foruten invitasjonene, når jeg fant ut at hun leste meldingene på telefonen min og leste eposten min.

Ikke det at hun fant noe, men alt ble tolket i verste mening og hun var sikker på at jeg hadde et forhold til ei barndomsvenninne. Denne venninnen har jeg kjent nesten hele livet og vi har delt mange opplevelser, men har aldri hatt romantiske forhold (og jeg tror ingen av oss har ønsket det heller). Hele livet har vi hatt egne kjærester, men møttes jevnlig.

På mange måter er hun som en søster for meg, og jeg er veldig glad i henne. I en av epostene sto det at jeg var glad i henne. Sikkert dumt å skrive, men det falt meg ikke inn at dette kunne bli tolket annerledes enn det var ment.

Uansett ble det slutt på vårt forhold.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...