Gå til innhold

Når kvinner mugner i like antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktig forum.

Fra TV hørte jeg om kvinners skrekk for å stille med like klær/kjole som en annen kvinne, f eks i et bryllup.

Hvorfor det?

Hvis jeg hadde likt antrekk som en mann, ville det vært et høydepunkt og gjenstand for mye rølp og moro. Sannsyligvis ville vi blitt venner for livet.

Skrevet

Hadde jeg truffet noen med samme antrekk så hadde jeg ikke brydd meg :) hvorfor skulle jeg det? men hvis dette var en snerpete dame som ikke likte at JEG kom i likt antrekk som henne, så hadde hun nok fått ris på rumpa for å være uforskammet.

Gjest abrahamsen
Skrevet

jeg har aldri skjønt den greia der jeg. Hvorfor er det SÅ ILLE at noen har samme antrekk?

Syns vel ikke det er det gøyeste, men enkelte mener jo at det er rene katastrofen.Det finnes da verre tingi verden lissåååm.

Skrevet

Hadde jeg truffet noen med samme antrekk så hadde jeg ikke brydd meg :) hvorfor skulle jeg det? men hvis dette var en snerpete dame som ikke likte at JEG kom i likt antrekk som henne, så hadde hun nok fått ris på rumpa for å være uforskammet.

enig med keinstein.

men er vel redd for å føle seg for lite spesiel og unik ved det klesvalget man han valgt for å skille seg ut da sikkert.åsså kommer det selvsagt en person til med samme anrtekk og ødelegger alt! *bummer*

huff og huff,trasig verden vi lever i ja...:)

hadde ikke gjort meg noe,nei.

Skrevet

Jeg ville jo ha berømmet den andre kvinnen for en usedvanlig god smak!

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om det, men heller tenkt at jeg hadde god smak ;-)

For noen år siden var jeg i et bryllup og opdaga at jeg hadde samme kjole som en venninne av bruden. Denne venninnen jobba som fotomodell.. Da tenkte jeg muligens at jeg burde ha valgt en annen kjole.. ehm..

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om det, men heller tenkt at jeg hadde god smak ;-)

For noen år siden var jeg i et bryllup og opdaga at jeg hadde samme kjole som en venninne av bruden. Denne venninnen jobba som fotomodell.. Da tenkte jeg muligens at jeg burde ha valgt en annen kjole.. ehm..

Og:

HVORFOR?

Skrevet

Det som er ille er jo hvis den andre kler kjolen bedre enn deg...

Skrevet

Det som er ille er jo hvis den andre kler kjolen bedre enn deg...

Jeg ser det for meg. Og kanskje er det en del av problemet?

Skrevet

Dette er noe jeg aldri har skjønt. Dette burde da ikke være noe problem i det hele tatt. På dette området er menn og kvinner på to forskjellige planeter.

Jentene tør nesten ikke å møte opp med samme antrekket på to fester etter hverandre en gang. Akkurat som om de andre skulle huske hva de hadde på seg og i tilfelle hva er farlig med om de skulle huske det?

Om noen skulle huske det og synes dette er negativt så sier det mye om dem.

Skrevet

Jeg ser det for meg. Og kanskje er det en del av problemet?

Vil anta det, ja.

Skrevet

Og:

HVORFOR?

(her er det tydeligvis nødvendig å rope *S*):

FORDI HUN JOBBA SOM FOTOMODELL!!!!

Menn, ass! ;-)

Skrevet

Jeg ville ikke mene at det var noen som helst krise at en annen dame hadde maken kjole/drakt.

Med unntak for det tilfellet at hun er fotomodell og tar seg særdels godt ut i plagget, seff! ;-)

Jeg ville synes det var adskillig verre å være kreftig "under-dressed" eller "over-dressed!, eller ha/få store hull, flekker etc på klærne.

Og så vil jeg tro at hun var rimelig flau en dame jeg så en gang komme inn i restauranten på et hotell og kjolen var den perfekte mætsj til alle dukene!! *lol*

Skrevet

(her er det tydeligvis nødvendig å rope *S*):

FORDI HUN JOBBA SOM FOTOMODELL!!!!

Menn, ass! ;-)

Du er teit. Jeg spør hvorfor de ikke kan gå i samme kjole. At hun er fotomodell er ingen grunn det jeg kan skjønne.

Skrevet

Dette er noe jeg aldri har skjønt. Dette burde da ikke være noe problem i det hele tatt. På dette området er menn og kvinner på to forskjellige planeter.

Jentene tør nesten ikke å møte opp med samme antrekket på to fester etter hverandre en gang. Akkurat som om de andre skulle huske hva de hadde på seg og i tilfelle hva er farlig med om de skulle huske det?

Om noen skulle huske det og synes dette er negativt så sier det mye om dem.

PSSSST:

Kvinner husker hva folk har på seg! Ei kjente igjen en kjole på 100 meters hold i Oslo på 17. mai, som jeg ikke kjente igjen selv om flere kvinner syns jeg burde. Spør ikke meg hva som foregår i hodet deres.

Skrevet

Du er teit. Jeg spør hvorfor de ikke kan gå i samme kjole. At hun er fotomodell er ingen grunn det jeg kan skjønne.

teit?

*sur på keinschtein*

Skrevet

Jeg ville ikke mene at det var noen som helst krise at en annen dame hadde maken kjole/drakt.

Med unntak for det tilfellet at hun er fotomodell og tar seg særdels godt ut i plagget, seff! ;-)

Jeg ville synes det var adskillig verre å være kreftig "under-dressed" eller "over-dressed!, eller ha/få store hull, flekker etc på klærne.

Og så vil jeg tro at hun var rimelig flau en dame jeg så en gang komme inn i restauranten på et hotell og kjolen var den perfekte mætsj til alle dukene!! *lol*

Match til dukene? Men er ikke det OK?

Skrevet

teit?

*sur på keinschtein*

Urteit. Jeg skjønner jo ingenting og da er andre teite. Aldri jeg.

Skrevet

Match til dukene? Men er ikke det OK?

Ikke hvis det ser ut som om dama hadde sneket seg inn på lintøylageret og stjålet et par duker og sydd seg kjole av dem! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...