Gå til innhold

Når kvinner mugner i like antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hvis det ser ut som om dama hadde sneket seg inn på lintøylageret og stjålet et par duker og sydd seg kjole av dem! ;-)

Kult. Tatt på fersken!

Han derre "ikkje heilt rektige" Torkelsen hadde fått sydd dress av blomstret gardinstoff. Det var kult.

Skrevet

Urteit. Jeg skjønner jo ingenting og da er andre teite. Aldri jeg.

Dakar liten! ;-)

Jeg husker forresten et oppslag i Se&Hør for ørten år siden, da Fergie fortsatt var gift med prins Andrew. De hadde satt opp sammenlignende bilder av en da nokså kvapsete og ufiks Fergie, antrukket i designerklær, side om side av urslanke og vakre fotomodeller fra catwlaken med de samme kreasjonene! ;-)

fergie falt ikke direkte heldig ut av denne fotoreportasjen, for å si det slik....;-)

Skrevet

Og:

HVORFOR?

Fordi da så alle at jeg ikke var like pen som henne da vett'u!!!!!!!!!

Skjønner? ;-)

Skrevet

Fordi da så alle at jeg ikke var like pen som henne da vett'u!!!!!!!!!

Skjønner? ;-)

Nei.

Kvinnfolk har mye rart for seg. Jeg ser bare ned i utringinger jeg visst. Det eneste jeg la merke til samme som damene var utringningene. Resten av det som de så på gikk jeg glipp av. Jeg tror ikke vi ser på utringninger av samme grunn egentlig.... jo noen så.

Skrevet

Nei.

Kvinnfolk har mye rart for seg. Jeg ser bare ned i utringinger jeg visst. Det eneste jeg la merke til samme som damene var utringningene. Resten av det som de så på gikk jeg glipp av. Jeg tror ikke vi ser på utringninger av samme grunn egentlig.... jo noen så.

Hihi, jeg som trodde du kunne "alt"!!

Du har fortsatt litt å lære ;-)

Skrevet

Hihi, jeg som trodde du kunne "alt"!!

Du har fortsatt litt å lære ;-)

Du kan lære meg å ikke bli distrahert av blonde bimboer som værdamer, jeg får ikke sett været.

Skrevet

Du kan lære meg å ikke bli distrahert av blonde bimboer som værdamer, jeg får ikke sett været.

Det gjelder å tenke med riktig hode ;-)

Skrevet

Det gjelder å tenke med riktig hode ;-)

Bare litt problemer med timingen.

Skrevet

;-)

Det har ingenting med blondt hår å gjøre.

Skrevet

Det har ingenting med blondt hår å gjøre.

Føler du behov for å forsvare deg? *hihi*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...