Gå til innhold

Mrs Wallace og evnt andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for ditt geniale forslag til en "prisutdeling" til mammas 50årslag. Selskapet nærmer seg med stormskritt og jeg er ikke helt ferdig men forberedelsene, og må derfor spørre om noen råd.

For det første - bør jeg ta alle prisene samtidig? Jeg lurer på om jeg skal ta en, også vente et kvarters tid også ta en til osv (har 5 totalt), dette blir selvfølgelig under middagen.

Videre har jeg laget priser men ved siden av tenkte jeg ha en lite "gave" som symboliserer prisen, altså Årets kokk - da gir jeg henne en kokebok eller kjøkkenartikkel, årets handyman - gi henne et verktøy osv. Hva synes du om det?

Er det noe annet som kan gjøre denne prisutdelingen litt morsom? Noen som har noen flere ideer?

Er isåfall evig takknemlig :)

Skrevet

Jeg synes det høres kjempefint ut med en liten, symbolsk gave til hver pris.

Om du vil dele det opp eller holde det samlet, avhenger vel egentlig mest av hvordan festen foregår og hvor mange andre taler det evt blir.

Om det er en stor fest med mange taler og evt en toastmaster, kan det nok være mest hensiktsmessig å samle det - eller i hvert fall konferere litt med de andre som skal si noe.

Men det kan bli veldig morsomt med små prisutdelinger som drypp utover også.

Skrevet

Vet ikke om jeg nevnte det, men du kan jo ha flere nominerte og en konvolutt som sprettes hvor svaret og begrunnelsen står.

F.ex: De nominerte i kategorien "Årets kokk" er

Martha Stewart, Jamie Oliver og Mamma Poppins.

Og vinneren eeeer (river opp konvolutten): Mamma Poppins!

Juryens begrunnelse: etc etc etc

Om du velger å dele opp prisene, blir det ganske morsomt etter hvert.

Skrevet

Vet ikke om jeg nevnte det, men du kan jo ha flere nominerte og en konvolutt som sprettes hvor svaret og begrunnelsen står.

F.ex: De nominerte i kategorien "Årets kokk" er

Martha Stewart, Jamie Oliver og Mamma Poppins.

Og vinneren eeeer (river opp konvolutten): Mamma Poppins!

Juryens begrunnelse: etc etc etc

Om du velger å dele opp prisene, blir det ganske morsomt etter hvert.

Fy søren du er bare full av gode ideer Wallace!!! :)

Skrevet

Fy søren du er bare full av gode ideer Wallace!!! :)

Lang og bred festerfaring, vettu. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...