Gå til innhold

behandler katta dårlig

Anbefalte innlegg

Gjest dyreplager
Skrevet

Jeg plager katta når jeg er i dårlig humør. Hvorfor flytter den ikke fra meg? Neida, den kommer stadig hjem, er i det hele tatt veldig hjemmekjær. Er stortsett mest utenfor huset.

Den demonstrerer noen ganger med å skite inne når jeg holder på som værst, da hiver jeg den ut.

Er det fordi den får mat her at den stadig kommer tilbake, trudde katter aldri glemte.Hiver jeg den ut, så er den snar tilbake på trappa.

Skrevet

For guds skyld; gi bort katten din!

Tror ikke du er helt god i hodet ditt....

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ja, slik _er_ det!

Nytter _ikke_ å hive meg ut, nei!

*Male*

Og *stryke seg inntil leggen*

"miau?"

Gjest Et verdiløst avskum er du!
Skrevet

Du høres ut som det jævla svinet til en gammel mann som plaget katter i Hordaland, et ynkelig kryp som aldri burde vært til er slike som du (om innlegget ditt er sant, men du er syk i hue om du spøker med slikt også.).

Det finnes ikke noe mer mindreverdig eller ynkelig kryp av noen avskum en dyreplagere, håper dere dauer en lang og smertefulldød når dagen kommer.

Stakkars, som synker så lavt at du må plage uskyldige dyr for å få tilfredsstillelse i livet. Du e verdiløs, håper du blir spora av dol og telenor nå, og tatt og stilt til ansvar for dette.

Dol kan kontakte telenor som har lagret eposten din, som igjen kan spores til ditt telefonabonnement. Gled deg!

Gjest dyreplager
Skrevet

Du høres ut som det jævla svinet til en gammel mann som plaget katter i Hordaland, et ynkelig kryp som aldri burde vært til er slike som du (om innlegget ditt er sant, men du er syk i hue om du spøker med slikt også.).

Det finnes ikke noe mer mindreverdig eller ynkelig kryp av noen avskum en dyreplagere, håper dere dauer en lang og smertefulldød når dagen kommer.

Stakkars, som synker så lavt at du må plage uskyldige dyr for å få tilfredsstillelse i livet. Du e verdiløs, håper du blir spora av dol og telenor nå, og tatt og stilt til ansvar for dette.

Dol kan kontakte telenor som har lagret eposten din, som igjen kan spores til ditt telefonabonnement. Gled deg!

no vart æ skremt...;)

Gjest Et verdiløst avskum er du!
Skrevet

no vart æ skremt...;)

Finn et annet sted å legg igjen utfloden din søppelmenneske!

Skrevet

Helt utrolig!! Du må jo være ganske sjuk i hodet :) Det er DU som har dratt katten med deg inn, og det er DITT ansvar å forsørge den.

Hadde DU vært mitt kjæledyr, skulle jeg plagd deg på samme måte, så kunne du sett hvilken person du er som forsømmer et lite forsvarsløst dyr. Håper du sitter igjen med dårlig samvittighet når den dør!

Skrevet

Jøss, det må jeg si.. Dette tror jeg ikke på, men trangen til å fabrikere et slikt innlegg sier svært mye om hjernekapasiteten din.

Hva vil du oppnå? Vil du provosere? Det er mulig du greier det, men i samme slengen klarer du fint å bevise hvor lavpanna du er.

Synd for deg.

Skrevet

..forresten så fryder det meg stort at du vasser rundt i kattemøkk inne.

Tipper det lukter sjarmerende både av deg og hjemmet!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Håper dette er en dårlig spøk.

Hvis du ikke er glad i katten din bør du levere den hos folk som driver med omplassering av dyr.

Fortsetter du med katteplaging så er det noe som heter den universielle lov. Det du gir ut skal du få tilbake. Du vil ikke bli lykkelig i livet om du plager noe som ikke kan forsvare seg. Gjør du det du har skrevet i innelgget ditt unner jeg deg alt... dårlig.

Skrevet

Tror du burde hatt noen timer hos psykolog - istedet for katt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...