hva Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei, Jeg vil gjerne komme med noen kommentarer/betrakninger her selv om jeg er en mann. Jeg har en kamerat som går for å være meget kjekk. Vi er begge skilte og single , når vi går ut sammen får vedkommende utrolig mye oppmerksomhet. Jenter kommer direkte bort å prøver å sjekke. Noen henvender seg til meg, men legger ikke skjul på at det er min kamerat de er ute etter. Følere meg litt brukt og sjangseløs i den sammenheng. Jeg har inntrykk at mye har forandret seg de siste 10-15 år og mange jenter oppfører seg slik vi menn alltid har blitt kritisert for. Jeg er selv rundt 40 og tror jeg vet litt om dette. Min kamerat benytter seg overhode ikke av dette og ønsker egentlig en jente som ikke er så fokusert på utseende, men mer på andre verdier. Jeg skjærer ikke alle over en kam, men kommer bare med mine egne observasjoner. Mange jenter sier de setter verdier som trofasthet, ærlighet, ømhet, oppmerksomhet,et godt farsbilde for barna, omsorgsfullhet, selvstendighet o.a føre det å være kjekk, sexy og maskulin, men jeg opplever praksis som litt anderledes, ihvertfall når det gjelder opptakten til et forhold.. Igjen, for all del jenter, jeg sier ikke at alle dere er sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-9130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-9283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-10387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-11491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-12595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-13699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-14803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-15907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-17011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-18115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secret lady Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Hei trinelise! Jeg ser du har fått mange tilbakemeldinger og at du selv reagerer på disse. Min tilbakemelding til deg er at dette var trist. Jeg blir lei meg på dine vegne. Så sårt at et godt parforhold langsomt skal ødelegge for deg pga din manns vakre utseende og vinnende vesen. Du må prøve å holde fast ved at parforholdet ditt er godt og riktig for dere. Jeg er mer usikker på hvordan du har blitt så opphengt i saken, at du nå har mistet både venninner og kontakt med kvinnelige familiemedlemmer. Er du negativ til andres naturlige nyskjerrighet og interesse? Har det blitt rene manien for deg å granske de kvinnene dere møter? Er det slik at folk værer din holdning (kanskje av og til forakt?) slik at de synes synd på mannen din? Det er mulig jeg er på feil spor. Men jeg håper du forsøker å drøfte situasjonen med andre seriøse venner eller fagfolk, slik at dette blir mindre plagsomt etter hvert. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller familiekontor. bla, bla, bla, bla....for noe svada. Er dette innlegget seriøst ment? Gjesp.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-19219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-9287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-10391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-11495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-12599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-13703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-14807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-15911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-17015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Synd at folk ikke tar deg seriøst. Det går visst ikke ann å være ærlig her. Har fått mange spark selv, men bry deg ikke, det gjør ikke jeg lenger. :-) Jeg fikk nettopp høre fra noen mødre av min sønn's klassekamerater at min sambo er jo helt fantastisk, den kroppen og greier...de bare måtte si det. De var SÅÅ missunnelig. Da er det ganske dumt at vi har pause nå og ikke er sammen..... *søren og* :-) Men: utseende er absolutt ikke alt. Du er veldig heldig hvis din mann har både utseende og fin personlighet. Han er HELT sikkert IKKE interessert i andre enn deg. Når det gjelder venninner, tror jeg det er vanskelig å finne en som er 100% pålitelig. Har selv nettopp funnet ut at jeg har vokst ifra mine 2 ulike og beste venninner. Sjalusi så klart..... Kvinnen kan være farlig til tider. Ikke sant menn?! Tror du skal slappe av og nyte tiden deres sammen og ikke fokusere så mye på dette. Tving deg selv til å overse det. I verste fall kan dette problemet gjøre at dere diskuterer dette om til en krangel. Nyt ham du. Jeg ønsker dere all lykke. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2464-om-det-%C3%A5-ha-en-pen-mann/page/2/#findComment-18119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.