Gå til innhold

Om det å ha en pen mann

Anbefalte innlegg

"Johnny Depp"

Enig! spesielt i rollene i "pirates of caribien" og "Chocolate"

"Bono"

Mulig...

"Nick Cave"

Ikke min smak.

"Colin Firth"

Uff, nei. Jeg har sett ham som Darcy, men syns han var for mye fløtepus.

Hvor endte vi opp da? Fortsatt nesten 50% :-)

Jepp... Cave er som sagt ikke pen, men jeg tror det er sangene hans jeg _egentlig_ falt for.

Og Colin Firth gjorde uutslettelig inntrykk på meg da jeg satt ensom og lengtende på hybelen min... I de senere år føler jeg også at han er litt for "glætt", men likevel.

Depp var til å spise opp i "From Hell" synes jeg...

Fortsetter under...

• Svar 211
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• marionett

20

• KaVa

19

• Babette

17

• asterix

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Ja, jeg kan se gull i gråstein!

Peter Gabriel, vokalisten i gamle Genesis, står høyt på lista. Han kan du sikkert google fram.

http://195.94.177.122/neverland/img/petergabriel.jpg

Han ser jo ut til å ha både glimt i øyet og sjarme :-)

(Selv om han er i eldste laget for meg)

Gjest Ulvinnen

Jepp... Cave er som sagt ikke pen, men jeg tror det er sangene hans jeg _egentlig_ falt for.

Og Colin Firth gjorde uutslettelig inntrykk på meg da jeg satt ensom og lengtende på hybelen min... I de senere år føler jeg også at han er litt for "glætt", men likevel.

Depp var til å spise opp i "From Hell" synes jeg...

"Depp var til å spise opp i "From Hell" synes jeg..."

Den filemen har jeg ikke sett. Så takk for tipset :-)

Ja, det handler om et FBI-team som får en ny forsvinningssak hver uke.

Og sjefen der er nok litt mer min type. Ikke spesielt pen, middels høy og litt arrete i trynet, litt tøff og med mye autoritet.

http://chiyo.sakura.ne.jp/qa/wg3.jpg

Han her du mener?

Ja, jeg kan se gull i gråstein!

Peter Gabriel, vokalisten i gamle Genesis, står høyt på lista. Han kan du sikkert google fram.

Han er jo en koselig, bestefaderlig type, synes jeg. Hadde jeg vært 20-30 år eldre, så ville jeg nok syntes han var en riktig lekkerbisken :-)

(.. Og takk for at du nå har fått meg til å nynne på "Sledge hammer" - den kommer til å følge meg resten av dagen ;-)

Annonse

Så du havnet her takket være "enig" du også?

Legg merke til at trinelise skrev innlegget sitt for 6 år siden, så det spørs vel om de fortsatt er gift, så usikker som hun virket...

*he he he* Steike hvor gode vi er å holde liv i et skikkelig gammelt innlegg :-)

Ja! Og det var jo et fint bilde. Han er jo egentlig både pen og kjekk og tøff.

Se ulv, se! Lurveline fant nr. 1 på lista!

Takk!

Er ikke helt enig der, har mer sansen for han her jeg:

http://gb.chinabroadcast.cn/mmsource/images/2005/12/02/el051202020.jpg

Er ikke helt enig der, har mer sansen for han her jeg:

http://gb.chinabroadcast.cn/mmsource/images/2005/12/02/el051202020.jpg

Joda, han er søt, han. Men jeg synes bare han er så gudjammerlig kjedelig i all sin skjønnhet. Jeg mener - selv full av tatoveringer og bak murer er han likevel bare puskete og søt - ikke noe "sting" der heller, synes jeg. (Da synes jeg "broren" hans er finere..)

http://195.94.177.122/neverland/img/petergabriel.jpg

Han ser jo ut til å ha både glimt i øyet og sjarme :-)

(Selv om han er i eldste laget for meg)

Kikk på han FBI-mannen min som Lurveline har leita fram. Det er han som står mest i forgrunnen. Og jeg overser den blonde han har stått i med i serien (hun på bildet).

Annonse

Gjest KariKruskakli

På meg så virker du sjalu og opphengt i dette,

og jeg er enig i at du glorifiserer han som Kava sier.

Jeg har en pen mann selv jeg, men jeg legger ikke merke til andre spiser han med blikket. Ikke sikkert andre synes han er like pen som jeg synes heller.

Smaken er jo så forskjellig.

Jeg synes du bør lære deg og slappe av i samvær med andre og si til deg selv at det er deg han har valgt og viser at han er glad i.

Hvis disse veninnene dine sikler så fælt. må de vel ha skjønt nå etter 7 år at det er deg han ønsker å være sammen med.

Jeg tror det er din egen selvtillit du bør jobbe med.

På meg så virker du sjalu og opphengt i dette,

og jeg er enig i at du glorifiserer han som Kava sier.

Jeg har en pen mann selv jeg, men jeg legger ikke merke til andre spiser han med blikket. Ikke sikkert andre synes han er like pen som jeg synes heller.

Smaken er jo så forskjellig.

Jeg synes du bør lære deg og slappe av i samvær med andre og si til deg selv at det er deg han har valgt og viser at han er glad i.

Hvis disse veninnene dine sikler så fælt. må de vel ha skjønt nå etter 7 år at det er deg han ønsker å være sammen med.

Jeg tror det er din egen selvtillit du bør jobbe med.

Tips; sjekk dato og årstall på innlegget du svarer på;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...