Gå til innhold

Hva gjør du for kroppen din?

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Da jeg er lei av disse "pest vs kolera"- trådene.(Den ene lagde jeg dessverre selv)

Oppfordrer jeg dere til å fortelle hva dere gjør for å holde kroppen sunnest mulig og for å prøve å unngå sykdommer.

Jeg selv har sluttet å røyke.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

11

• mrxx

5

• Mary Poppins

5

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg trener. Riktig nok er jeg i ræva form etter ferien (begynte å jobbe igjen sist mandag), men jeg er i hvert fall i gang. 3-4 dager med vekter i uka, og jeg har planer om å ta meg en joggetur/spinningtime/sykletur en gang i blant i tillegg.

Generelt tenker jeg også på hva jeg spiser. Selv om jeg skeier ut mange ganger i uka. Jeg er også glad i øl og vin.

Ellers smører jeg meg veldig godt inn med solfaktor om sommeren.

Det er vel alt jeg gjør.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg trener. Riktig nok er jeg i ræva form etter ferien (begynte å jobbe igjen sist mandag), men jeg er i hvert fall i gang. 3-4 dager med vekter i uka, og jeg har planer om å ta meg en joggetur/spinningtime/sykletur en gang i blant i tillegg.

Generelt tenker jeg også på hva jeg spiser. Selv om jeg skeier ut mange ganger i uka. Jeg er også glad i øl og vin.

Ellers smører jeg meg veldig godt inn med solfaktor om sommeren.

Det er vel alt jeg gjør.

trener med ujevne mellomrom.

tenker på hva jeg spiser i uka.

helga blir god mat og drikke.

er glad i frisk luft. går mindre tur enn for ei tid tilbake og savner det.

sminker meg. farger av og til håret. bruker kremer og solfaktor,men trives i sola.

koser meg mye- det er også for kroppen min. nyter fysisk kontakt av ulikt slag. elsker å danse.

men kunne vært strengere med meg selv. er ikke god til å være streng!

blir mest til at jeg gjør det jeg liker av aktiviteter.

Skrevet

jeg går masse fjellturer. Ellers så har jeg aldri røkt, drukket kaffe og så er jeg svært måteholden med alkohol, drikker nesten aldri. men det er mest fordi jeg ikke er glad i alkohol:)

om vinteren går jeg på langrennski og kjører slalom.

Tidligere trente jeg på sats, men det blir jeg aldri å begynne med igjen. Bruke masse tid på reising. ca 20 min en vei. Nei, tur i skog og mark og bestige fjelltopper er livet for meg.

ylvali1365381015
Skrevet

jeg går masse fjellturer. Ellers så har jeg aldri røkt, drukket kaffe og så er jeg svært måteholden med alkohol, drikker nesten aldri. men det er mest fordi jeg ikke er glad i alkohol:)

om vinteren går jeg på langrennski og kjører slalom.

Tidligere trente jeg på sats, men det blir jeg aldri å begynne med igjen. Bruke masse tid på reising. ca 20 min en vei. Nei, tur i skog og mark og bestige fjelltopper er livet for meg.

kjeeedelig... ;-)

men sikkert fine turer da.

unner du deg god mat da?

Skrevet

kjeeedelig... ;-)

men sikkert fine turer da.

unner du deg god mat da?

Jepp, spiser masse god mat og godterier.

Skrevet

Spiser riktig, tar kosttilskudd av ymse slag avhengig av miljøet rundt, hva jeg spiser og ytre påvirkninger, som f.eks. influensasmitte osv. Prøver å sove nok og trim får jeg nok av med tre unger.

ylvali1365381015
Skrevet

Jepp, spiser masse god mat og godterier.

frister du skjebnen, din utaggerende, grenseløse livsnyter? :-O

neida, bra du koser deg! på alle måter!

:-)

Skrevet

Jeg røyker ikke og drikker heller ikke kaffe. Jeg prøver å spise sunt (bortsett fra grønnsaker), tar vitamintabletter, drikker en del vann, trener, og passer på at jeg ikke fryser :)

Gjest søker kattunger
Skrevet

frister du skjebnen, din utaggerende, grenseløse livsnyter? :-O

neida, bra du koser deg! på alle måter!

Kanskje vi skulle avslutte "diskusjonen"?;)

Skrevet

Jeg røyker ikke og drikker heller ikke kaffe. Jeg prøver å spise sunt (bortsett fra grønnsaker), tar vitamintabletter, drikker en del vann, trener, og passer på at jeg ikke fryser :)

Hei snuppa:-)

Skrevet

Røyker ikke og drikker svært lite. Trener og spiser sunt og er alltid aktiv. Sexer så ofte jeg kan:-)

Jeg er ingen sofagris, men kan være en gris i sofaen:-)

Skrevet

Røyker dessverre,men har trappet ned.

Drikker kun kaffe i helgene og har et sunt kosthold.

Omtrent aldri ferdigmat her i huset.

Går masse tur;minst 8 km til dagen i hurtig tempo.(fordi hundene drar sånt...)

Bruker massasjekaret på terrassen flere ganger i uka ;o)

Hilsen

Gjest det får holde i første omgang
Skrevet

Jeg tar medisiner slik at jeg skal få mindre lyst til å skade meg selv.

Skrevet

Spiser mye grønnsaker + lite fet mat. Trener 2-3 ggr. i uka med styrke/sykling.

Passer på å kose meg litt med et par sjokoladebiter hver dag slik at mental helse også får litt innputt:-)

Gjest Jeg også er der
Skrevet

Jeg tar medisiner slik at jeg skal få mindre lyst til å skade meg selv.

Jeg også ligger på det nivået...

Skrevet

Jeg røyker ikke, startet å trene i høst (men det er lagt på hylla inntil videre pga gravid og veeeeldig kvalme.)

ellers så prøver jeg å spise sunt og regelmessig

ylvali1365381015
Skrevet

Kanskje vi skulle avslutte "diskusjonen"?;)

hm?

vi har da ikke diskutert?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

hm?

vi har da ikke diskutert?

Dette var et troll fra i natt. Ikke verdt å svare denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...