Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Da jeg er lei av disse "pest vs kolera"- trådene.(Den ene lagde jeg dessverre selv) Oppfordrer jeg dere til å fortelle hva dere gjør for å holde kroppen sunnest mulig og for å prøve å unngå sykdommer. Jeg selv har sluttet å røyke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg trener. Riktig nok er jeg i ræva form etter ferien (begynte å jobbe igjen sist mandag), men jeg er i hvert fall i gang. 3-4 dager med vekter i uka, og jeg har planer om å ta meg en joggetur/spinningtime/sykletur en gang i blant i tillegg. Generelt tenker jeg også på hva jeg spiser. Selv om jeg skeier ut mange ganger i uka. Jeg er også glad i øl og vin. Ellers smører jeg meg veldig godt inn med solfaktor om sommeren. Det er vel alt jeg gjør. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg trener. Riktig nok er jeg i ræva form etter ferien (begynte å jobbe igjen sist mandag), men jeg er i hvert fall i gang. 3-4 dager med vekter i uka, og jeg har planer om å ta meg en joggetur/spinningtime/sykletur en gang i blant i tillegg. Generelt tenker jeg også på hva jeg spiser. Selv om jeg skeier ut mange ganger i uka. Jeg er også glad i øl og vin. Ellers smører jeg meg veldig godt inn med solfaktor om sommeren. Det er vel alt jeg gjør. trener med ujevne mellomrom. tenker på hva jeg spiser i uka. helga blir god mat og drikke. er glad i frisk luft. går mindre tur enn for ei tid tilbake og savner det. sminker meg. farger av og til håret. bruker kremer og solfaktor,men trives i sola. koser meg mye- det er også for kroppen min. nyter fysisk kontakt av ulikt slag. elsker å danse. men kunne vært strengere med meg selv. er ikke god til å være streng! blir mest til at jeg gjør det jeg liker av aktiviteter. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 jeg går masse fjellturer. Ellers så har jeg aldri røkt, drukket kaffe og så er jeg svært måteholden med alkohol, drikker nesten aldri. men det er mest fordi jeg ikke er glad i alkohol:) om vinteren går jeg på langrennski og kjører slalom. Tidligere trente jeg på sats, men det blir jeg aldri å begynne med igjen. Bruke masse tid på reising. ca 20 min en vei. Nei, tur i skog og mark og bestige fjelltopper er livet for meg. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 jeg går masse fjellturer. Ellers så har jeg aldri røkt, drukket kaffe og så er jeg svært måteholden med alkohol, drikker nesten aldri. men det er mest fordi jeg ikke er glad i alkohol:) om vinteren går jeg på langrennski og kjører slalom. Tidligere trente jeg på sats, men det blir jeg aldri å begynne med igjen. Bruke masse tid på reising. ca 20 min en vei. Nei, tur i skog og mark og bestige fjelltopper er livet for meg. kjeeedelig... ;-) men sikkert fine turer da. unner du deg god mat da? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 kjeeedelig... ;-) men sikkert fine turer da. unner du deg god mat da? Jepp, spiser masse god mat og godterier. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Spiser riktig, tar kosttilskudd av ymse slag avhengig av miljøet rundt, hva jeg spiser og ytre påvirkninger, som f.eks. influensasmitte osv. Prøver å sove nok og trim får jeg nok av med tre unger. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jepp, spiser masse god mat og godterier. frister du skjebnen, din utaggerende, grenseløse livsnyter? :-O neida, bra du koser deg! på alle måter! :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg røyker ikke og drikker heller ikke kaffe. Jeg prøver å spise sunt (bortsett fra grønnsaker), tar vitamintabletter, drikker en del vann, trener, og passer på at jeg ikke fryser 0 Siter
Gjest søker kattunger Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 frister du skjebnen, din utaggerende, grenseløse livsnyter? :-O neida, bra du koser deg! på alle måter! :-) Kanskje vi skulle avslutte "diskusjonen"? 0 Siter
mrxx Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg røyker ikke og drikker heller ikke kaffe. Jeg prøver å spise sunt (bortsett fra grønnsaker), tar vitamintabletter, drikker en del vann, trener, og passer på at jeg ikke fryser Hei snuppa:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Røyker ikke og drikker svært lite. Trener og spiser sunt og er alltid aktiv. Sexer så ofte jeg kan:-) Jeg er ingen sofagris, men kan være en gris i sofaen:-) 0 Siter
vin Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Røyker dessverre,men har trappet ned. Drikker kun kaffe i helgene og har et sunt kosthold. Omtrent aldri ferdigmat her i huset. Går masse tur;minst 8 km til dagen i hurtig tempo.(fordi hundene drar sånt...) Bruker massasjekaret på terrassen flere ganger i uka ;o) Hilsen 0 Siter
Gjest det får holde i første omgang Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg tar medisiner slik at jeg skal få mindre lyst til å skade meg selv. :-) 0 Siter
Speak Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Spiser mye grønnsaker + lite fet mat. Trener 2-3 ggr. i uka med styrke/sykling. Passer på å kose meg litt med et par sjokoladebiter hver dag slik at mental helse også får litt innputt:-) 0 Siter
Gjest Jeg også er der Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg tar medisiner slik at jeg skal få mindre lyst til å skade meg selv. :-) Jeg også ligger på det nivået... 0 Siter
EllaJo Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg røyker ikke, startet å trene i høst (men det er lagt på hylla inntil videre pga gravid og veeeeldig kvalme.) ellers så prøver jeg å spise sunt og regelmessig 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Kanskje vi skulle avslutte "diskusjonen"? hm? vi har da ikke diskutert? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 hm? vi har da ikke diskutert? Dette var et troll fra i natt. Ikke verdt å svare denne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.