Gå til innhold

Hva gjør du for kroppen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg røyker ikke. :o)

Ellers tar jeg et glass vin innimellom, spiser ganske normal, gjennomsnittlig mat tror jeg, men prøver å holde snopingen til helgene da. Skulle ha trimmet mer enn jeg gjør, men det er så lett å finne unnskyldninger og nå er jeg forkjøla og overhode ikke i form heller. :o)

Tar Omega3 for women hver dag så sant jeg husker det og en slurk Sanasol om jeg ser flaska i kjøleskapet. Namm! :o)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

11

• mrxx

5

• Mary Poppins

5

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg går i fra barnehagen til jobben. Det tar en halvtime i raskt tempo. Jeg går til barnehagen etter jobben. Det tar en halvtime det også, naturlig nok.

Jeg kan både ta buss eller trikk, men velger å gå,om det da ikke er 10.minusgrader ute.

Jeg setter av 45 min (når jeg ikke gidder å trene) hver kveld kveld til en rask gåtur i mørket.

Jeg går i det hele tatt ganske mye, tror jeg.

Jeg er ganske bevisst på at kroppen skal få i seg nok vitaminer gjennom maten, men jeg skeier ut med kos innimellom.

Jeg MÅ ha litt tid for meg selv om kvelden og nyter å sitte for meg selv med en bok, når det er helt stille i huset.

Jeg tror det er viktig for min psykiske helse.

Ellers har min svakhet vært/er røyken. Jeg prøver å bli kvitt nikotinpinnen. Jeg begynner å slutter, begynner og slutter hele tiden.

Jeg greier ikke helt å skjønne at livet er verd å leve uten en noen minutters pause på terassen innimellom.

Skrevet

oi!

hvordan får du _det_ til?

jeg ville brukt så alt for mye tid på å få dette gjort. hadde ikke blitt mye frihet eller fleksibilitet igjen, gitt!

jeg sover tidvis så altfor lite- så mye annet som skulle vært gjort!

men spiser ganske sunt og drikker vann og har regelmessig avføring!;-) og røyker ikke.

ikke spesielt flink altså. men det er greit nok for meg.

;-)

Hvordan skulle jeg fått tid til alt om jeg IKKE gjorde alt det her, for da hadde jeg ikke hatt like mye overskudd og følt meg like bra. Bare det å sove 2 timer "for lite" eller å droppe frokosten reduserer kvaliteten på dagen mye faktisk. Og det mener jeg fordi jeg kjenner det selv.

Har tid å trene fordi jeg synes det er så gøy at det gir meg kjempemye, har tid å bake brød fordi kjøpbrød bare er luft så det går opp i opp å bake brød mot å spise x antall skiver kjøpbrød! Å spise ofte kan godt bare være en banan eller en youghurt, men alltid minst 3 store måltider pr dag der 1 er frokost og 1 er varm middag. Hviling innbefatter internett, tv og kompiser, og jeg har alltid en flaske vann i veska.

Ikke til å legge skjul på at mye av dagen består i skole/jobb, mat og trening/kamp, men det viktigste er at jeg fysisk -føler- meg best mulig og det går helt klart ut over psyken også!

Mine beste kompiser betegner meg forøvring som sunn, men ikke freak eller fanatiker!(har alltid sjokolade og snop hjemme!:D)

Skrevet

Flink du og de andre som har skrevet her er!

Ha en strålende dag!

:)

Man prøver så godt man kan! :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Passer på å få min dose med trening 6 dager i uken.

Prøver å være flink og bevisst i matveien,men sier heller ikke neitakk til en utskeielse eller to,-)

Ikke røyker jeg og passer på å få nok hvile i en ellers travel hverdag.

Tror jeg lever som folk flest jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Trener og prøver å spise sunt. Og det viktigste av alt: MASSE VANN!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg røyker ikke. :o)

Ellers tar jeg et glass vin innimellom, spiser ganske normal, gjennomsnittlig mat tror jeg, men prøver å holde snopingen til helgene da. Skulle ha trimmet mer enn jeg gjør, men det er så lett å finne unnskyldninger og nå er jeg forkjøla og overhode ikke i form heller. :o)

Tar Omega3 for women hver dag så sant jeg husker det og en slurk Sanasol om jeg ser flaska i kjøleskapet. Namm! :o)

Du høres sunn ut for meg!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hei kjekken :) lenge siden, står til?

Hører jeg bryllupsklokker i det fjerne?

Skrevet

Hører jeg bryllupsklokker i det fjerne?

Neida vi nøyer oss med å være elskere ;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Neida vi nøyer oss med å være elskere ;)

Moderne, er dere.

Kos dere, da!

Skrevet

Moderne, er dere.

Kos dere, da!

Vi koser oss alltid :)

Skrevet

Hei kjekken :) lenge siden, står til?

Altfor lenge siden sist.

Joda jeg har det svært bra, men har litt vondt i tommeltottene og litt støl i overarmene. Jeg har kjørt billøp i helgen og det kan gå hardt for seg, skjønner du:-)

Men såpass må man tåle da man er guttunge av og til.

Utover det så er jeg klar for det meste:-)

Enn du da?

Skrevet

Altfor lenge siden sist.

Joda jeg har det svært bra, men har litt vondt i tommeltottene og litt støl i overarmene. Jeg har kjørt billøp i helgen og det kan gå hardt for seg, skjønner du:-)

Men såpass må man tåle da man er guttunge av og til.

Utover det så er jeg klar for det meste:-)

Enn du da?

Du er en tøffing du, kjører billøp og greier, i like it!

Det går veldig bra her, men har det ganske hektisk om dagen, mye å gjøre i forbindelse med skole og ellers.

Jeg savner de heftige nettene våre så jeg tar meg en tur til helgen, håper det er greit ;)

ylvali1365381015
Skrevet

Hvordan skulle jeg fått tid til alt om jeg IKKE gjorde alt det her, for da hadde jeg ikke hatt like mye overskudd og følt meg like bra. Bare det å sove 2 timer "for lite" eller å droppe frokosten reduserer kvaliteten på dagen mye faktisk. Og det mener jeg fordi jeg kjenner det selv.

Har tid å trene fordi jeg synes det er så gøy at det gir meg kjempemye, har tid å bake brød fordi kjøpbrød bare er luft så det går opp i opp å bake brød mot å spise x antall skiver kjøpbrød! Å spise ofte kan godt bare være en banan eller en youghurt, men alltid minst 3 store måltider pr dag der 1 er frokost og 1 er varm middag. Hviling innbefatter internett, tv og kompiser, og jeg har alltid en flaske vann i veska.

Ikke til å legge skjul på at mye av dagen består i skole/jobb, mat og trening/kamp, men det viktigste er at jeg fysisk -føler- meg best mulig og det går helt klart ut over psyken også!

Mine beste kompiser betegner meg forøvring som sunn, men ikke freak eller fanatiker!(har alltid sjokolade og snop hjemme!:D)

høres jo deilig ut! :-)

jeg har to små barn med fritidsaktiviteter, studier og hus under oppgradering, en mann som reiser mye og i ukesvis av gangen. så det blir mindre fleksibelt i perioder. derfor er treningsfrekvensen varierende. men kanskje jeg hadde vært mer energisk ja, dersom jeg fulgte like pertentlig opp som du gjør.

går litt i fella: kvelden er min tid, særlig når jeg er alene og endelig har fått unna dagens dont. ikke fristende å skaffe barnevakt og dra på trening, nei... ;-) slapper heller av. og er ofte litt sen i seng. har behov for å ha helt fri, tid som er fritatt noen fastlagte sysler.

vi får se om noen år. da føler jeg sikkert at jeg lettere kan prioritere bort det jeg nå setter sånn pris på. da legger ikke barn og livssituasjon ellers såppas beslag på tiden min, tror jeg.

men inspirerende å høre om, uansett!

:-)

Skrevet

Du er en tøffing du, kjører billøp og greier, i like it!

Det går veldig bra her, men har det ganske hektisk om dagen, mye å gjøre i forbindelse med skole og ellers.

Jeg savner de heftige nettene våre så jeg tar meg en tur til helgen, håper det er greit ;)

Skjønner at du har mye å gjøre, skolearbeid tar utrolig me tid. Det går raskt til eksamener også.

Billøp skulle du har vært med å sett på, det er utrolig artig:-)

Yepp, kom til helgen du, alt er klart:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...