Gjest dill dall dompen Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Først så terroriserer og forgifter psykologer og psykiatere m/fjertefølje arbeidsfolk på arbeidsplassene slik at de må sykemelde seg eller havner i uførhet. Så sender de muligens ut en utskremt medarbeider som sier at årsaken til det økede sykefraværet er den gode sykelønnsordningen i Norge. Da vil de sikkert også redusere sykelønnsordningen slik at folk de har terrorisert ut av arbeidslivet får det enda verre med økonomiske bekymringer i tillegg. Såvidt jeg vet, har sykelønnsordningen vært god hele tiden, også da sykefraværet var på et minimum. Jeg synes også at det er rimelig at arbeidsgivere, som har sluppet til terrorister på arbeidsplassen, er med på å dekke utgifter til sykefraværet som de er medskyldige i. Økte utgifter for dem kan kanskje motivere dem til å bedre arbeidsmiljøet ved å kaste ut terroristene, dvs. psykologer og psykiatere m/fjertefølje? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hva er egentlig dette "fjertefølje" du ustanselig refererer til? 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Ta det rolig nå, Henriksen. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Ta det rolig nå, Henriksen. *lol* :-D 0 Siter
Gjest dill dall dompen Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hva er egentlig dette "fjertefølje" du ustanselig refererer til? Hørte på nyhetene at svenskene har det høyeste sykefraværet og får utbetalt bare 80% av full lønn under sykdom, mens danskene hadde det laveste sykefraværet og de har kanskje omtrent den samme sykelønnsordningen som oss? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hørte på nyhetene at svenskene har det høyeste sykefraværet og får utbetalt bare 80% av full lønn under sykdom, mens danskene hadde det laveste sykefraværet og de har kanskje omtrent den samme sykelønnsordningen som oss? Du svarer ikke på det jeg spør deg om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.