Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 *Hvem irriterer deg? *Hvem får deg i godt humør? *Hvem gjør deg sint? *Hvem Blir du oppgitt av? *Hvem liker du å diskutere med? *Hvem blir du søvnig av? *Hvem får deg til å våkne? *Hvem gjør deg sur? 0 Siter
Gjest karamello Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 *Hvem liker du å diskutere med? Pråsakken, fordi han er intelligent. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 I hellande... så grådig mange digge tråder det er her for tiden. *Hvem irriterer deg? - flere. Men jeg vil ikke nevne navn. *Hvem får deg i godt humør? - Ingen. *Hvem gjør deg sint? - Trollene *Hvem Blir du oppgitt av? - Trollene *Hvem liker du å diskutere med? - Alle *Hvem blir du søvnig av? - Trollene *Hvem får deg til å våkne? - Ingen *Hvem gjør deg sur? - Trollene 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 I hellande... så grådig mange digge tråder det er her for tiden. *Hvem irriterer deg? - flere. Men jeg vil ikke nevne navn. *Hvem får deg i godt humør? - Ingen. *Hvem gjør deg sint? - Trollene *Hvem Blir du oppgitt av? - Trollene *Hvem liker du å diskutere med? - Alle *Hvem blir du søvnig av? - Trollene *Hvem får deg til å våkne? - Ingen *Hvem gjør deg sur? - Trollene Kan du definere troll? Jeg har ikke sett noen her i det siste 0 Siter
Gjest mor i oslo Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 I hellande... så grådig mange digge tråder det er her for tiden. *Hvem irriterer deg? - flere. Men jeg vil ikke nevne navn. *Hvem får deg i godt humør? - Ingen. *Hvem gjør deg sint? - Trollene *Hvem Blir du oppgitt av? - Trollene *Hvem liker du å diskutere med? - Alle *Hvem blir du søvnig av? - Trollene *Hvem får deg til å våkne? - Ingen *Hvem gjør deg sur? - Trollene Skal ikke du snart gå å legge deg? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Skal ikke du snart gå å legge deg? Har du plukket ut meg for å skrive dette? så fint. Gå å legg deg sjøl. 0 Siter
Gjest svar på FU Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 *Hvem irriterer deg? Knut82 *Hvem får deg i godt humør? Jarle75 *Hvem gjør deg sint? Tøysenicket *Hvem Blir du oppgitt av? søstrene grene *Hvem liker du å diskutere med? september18 *Hvem blir du søvnig av? Kammillete4 *Hvem får deg til å våkne? Mr. Soprano *Hvem gjør deg sur? Surenick 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.