Gjest pittpottnøtt Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Til i morgen... Skal på operasjonsbordet med noe "vondt"... Får trøste meg at hverdagen blir bedre etterpå hvis operasjonen blir velykket. Men huff som jeg gruer meg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det går så fint så! Og alt blir så mye bedre etterpå vet du! *Stooor trøsteklem* 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Lykke til, og *pelsete trøsteklem* 0 Siter
Gjest sissanna Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Lykke til, og *pelsete trøsteklem* herregud.. sover du aldri? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 herregud.. sover du aldri? Skulle jeg ligge og sove _nå_ mener du? På denne tiden av døgnet? I en så deilig morgenstund? *rister på hodet* Ha en strålende dag! 0 Siter
Gjest sissanna Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Skulle jeg ligge og sove _nå_ mener du? På denne tiden av døgnet? I en så deilig morgenstund? *rister på hodet* Ha en strålende dag! hva er det med deg da? full eller? 0 Siter
Gjest ingen trolle Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 hva er det med deg da? full eller? Unødvendig av deg å skrive sånt. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 hva er det med deg da? full eller? Nei, hvorfor tror du det? 0 Siter
Gjest sissanna Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Nei, hvorfor tror du det? virker jo fullstendig rusa.. skriver rare innlegg midt på natten.. jaja, god bedring. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 virker jo fullstendig rusa.. skriver rare innlegg midt på natten.. jaja, god bedring. Skulle _jeg_ beskylde deg for å være rusa, fordi du skriver "rare" innlegg midt på dagen? Ærlig talt! Disse innleggene som du betegner som "rare innlegg", har du nok ikke forstått, rett og slett. Ha en fortsatt strålende dag! (Og det er bare sunt for hjernen at du undrer deg, men du behøver ikke anklage folk for dine antagelser for det) 0 Siter
Gjest sissanna Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Skulle _jeg_ beskylde deg for å være rusa, fordi du skriver "rare" innlegg midt på dagen? Ærlig talt! Disse innleggene som du betegner som "rare innlegg", har du nok ikke forstått, rett og slett. Ha en fortsatt strålende dag! (Og det er bare sunt for hjernen at du undrer deg, men du behøver ikke anklage folk for dine antagelser for det) skjerp deg. har du ikke no liv? sitter og legger inn hundreogørten forskjellige innlegg i løpet av en natt-- ro deg ned lille venn. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 skjerp deg. har du ikke no liv? sitter og legger inn hundreogørten forskjellige innlegg i løpet av en natt-- ro deg ned lille venn. Fei for din egen dør. Og ha en fortsatt strålende dag! 0 Siter
Gjest sissanna Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Fei for din egen dør. Og ha en fortsatt strålende dag! nei, feie burde du gjøre. og ikke drikk mer nå er du grei. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 skjerp deg. har du ikke no liv? sitter og legger inn hundreogørten forskjellige innlegg i løpet av en natt-- ro deg ned lille venn. Jeg er rolig, men det kan se ut som noen helt andre her holder på å gå av skaftet i ren irritasjon.. Men irritasjon er sunt for hjernen din, det _og_. Og ha en _deilig_ dag, da du! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 nei, feie burde du gjøre. og ikke drikk mer nå er du grei. Vil du snakke med noen som påstår å være full, kan du jo hoppe til tråden rett ovenfor, der tristann påkaller oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Noen her blandet seg fryktelig borti tråden din og klemmen, så jeg sender en ny *pelsklem* *male* Og ha det godt! 0 Siter
Gjest ingen trolle Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Vil du snakke med noen som påstår å være full, kan du jo hoppe til tråden rett ovenfor, der tristann påkaller oppmerksomhet. Det er nok best at vi ikke svarer på innlegget til tristann. 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Noen her blandet seg fryktelig borti tråden din og klemmen, så jeg sender en ny *pelsklem* *male* Og ha det godt! Takk for det du kattepus! 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det går så fint så! Og alt blir så mye bedre etterpå vet du! *Stooor trøsteklem* Takk for det du lille mus! 0 Siter
Gjest sissanna Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Vil du snakke med noen som påstår å være full, kan du jo hoppe til tråden rett ovenfor, der tristann påkaller oppmerksomhet. tristann skriver jo artig innlegg, i motsetning til alt oppgulpet ditt... og alt det tullet med klemmer og ha en strålende dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.