Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det er nok best at vi ikke svarer på innlegget til tristann. Takk. Hadde en mistanke om at sissanna og tristann var samme troll. Nei, jeg vil ikke svare flere troll. Ha en strålende dag! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Takk for det du kattepus! Takk selv, du ga meg glede med svaret ditt. 0 Siter
Gjest ingen trolle Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Takk. Hadde en mistanke om at sissanna og tristann var samme troll. Nei, jeg vil ikke svare flere troll. Ha en strålende dag! Jeg aner ikke om de er den samme, men jeg mener i alle fall at vi ikke skal svare tristann. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg aner ikke om de er den samme, men jeg mener i alle fall at vi ikke skal svare tristann. Ja, og jeg skal også slutte å svare alle som viser seg å være troll. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Noen her blandet seg fryktelig borti tråden din og klemmen, så jeg sender en ny *pelsklem* *male* Og ha det godt! Jeg synes du er så morsom og koslig EnLitenKattepus For du lager så mange artige tråder 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg synes du er så morsom og koslig EnLitenKattepus For du lager så mange artige tråder Synes du? Tusen takk, det var hyggelig å høre! Ha en strålende dag! *klem* 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Synes du? Tusen takk, det var hyggelig å høre! Ha en strålende dag! *klem* Hehe, ja det syns jeg virkelig og takk i like måde Jeg skal virkelig kose meg idag som har vært hos tannlegen og hadde null hull. Jeg har vært flink! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hehe, ja det syns jeg virkelig og takk i like måde Jeg skal virkelig kose meg idag som har vært hos tannlegen og hadde null hull. Jeg har vært flink! Ja da har du sannelig vært flink! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det er nok best at vi ikke svarer på innlegget til tristann. Unnskyld, jeg misforsto et øyeblikk. Grunnen til at jeg ba sissanna snakke m tristann, var at jeg mistenkte dem for å være samme trolle, da innleggene kom samtidig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det går nok bra skal du se. Du kan be om en beroligendes en stund før du skal trilles inn, hvis du gruer deg. Lykke til. *sender over litt trøst og en klem* 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det går nok bra skal du se. Du kan be om en beroligendes en stund før du skal trilles inn, hvis du gruer deg. Lykke til. *sender over litt trøst og en klem* Takk for tipset! Tror jeg må be om det... klemtildeg 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Takk for tipset! Tror jeg må be om det... klemtildeg Det er bare og be det. Jeg får det alltid, jeg sier det som det er jeg, er en mye snillere pasient om jeg får en pille ;o) 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det er bare og be det. Jeg får det alltid, jeg sier det som det er jeg, er en mye snillere pasient om jeg får en pille ;o) Tar det tipset med snillere pasient...hvis jeg får lov c") klemtildeg 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Tar det tipset med snillere pasient...hvis jeg får lov c") klemtildeg Bare bruk det du ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.