candyqueen_83 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Skjønner ikke hvorfor jeg alltid har på det quiz-greiene hennes i bakgrunnen. Kan ingen lære den dama å snakke riktig på tv?? Irriterer meg alltid over Shueseks og Shappe deg!!! Kan ikke skjønne hva hun gjør på tv-skjermen,men det kan man jo si om mange.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du får heller skru av tv'en eller bytte kanal... 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jepp, når man ikke får inn andre kanaler fordi signaler suger her, så blir det quiz i bakrgrunnen her også, da hører jeg en masete ekkel stemme som sier mye tull og vås. Det viser seg å være Pia Haraldsen med merkelige skallfasetter i munnen... Fysj! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Du får heller skru av tv'en eller bytte kanal... Ja jeg pleier det,men blir alltid sittende å se på noen minutter.. Jeg skjønner ikke at jeg gidder men 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.