Gå til innhold

Rareste/styggeste navn

Anbefalte innlegg

Gjest EnSomElskerNavn
Skrevet

Hva er;

1 Det rareste navnet dere har hørt (gutt/jente)?

2 Det styggeste navnet dere har hørt (gutt/jente)?

Mine svar:

1 Balder/Tuva

2 Trym/Ylva

Skrevet

Her har du og vin nevnt opp to av navnene på mine døtre :). For meg så er disse selvfølgelig de fineste navnene som finnes.

Skrevet

Her har du og vin nevnt opp to av navnene på mine døtre :). For meg så er disse selvfølgelig de fineste navnene som finnes.

Det er derfor jeg ikke svarer på denne FU'en... For så nevnes kanskje et navn som noen har. Og det noen liker liker ikke noen andre osv. :)

Skrevet

Litt redd for å støte noen nå, men smaken er jo som baken. Dessuten har jeg et snålt navn selv, så jeg blir ikke overrasket om det dukker opp i denne tråden :o)

1) Rareste navn:

Saga syns jeg er skikkelig snålt. Ikke nødvendigvis stygt.

2) Styggeste navn:

Etter å ha lest gamle kongesagaer deler Kjotve og Svipdag førsteplassen :o)

Skrevet

Og jeg som synes Tuva og Ylva er så nydelige navn.......

Om navnet er fint eller mindre fint kommer an på personen som bærer navnet, syns jeg.

Skrevet

Ups ; men jeg kan fortelle deg at det ene navnet er mitt eget ,o)

Skrevet

Litt redd for å støte noen nå, men smaken er jo som baken. Dessuten har jeg et snålt navn selv, så jeg blir ikke overrasket om det dukker opp i denne tråden :o)

1) Rareste navn:

Saga syns jeg er skikkelig snålt. Ikke nødvendigvis stygt.

2) Styggeste navn:

Etter å ha lest gamle kongesagaer deler Kjotve og Svipdag førsteplassen :o)

*fornærmet*

Hva tror du min Kjotve sier nå?

(Hihi, bare tuller altså...) :)

Gjest Frøken freidig
Skrevet

1) Det rareste på være Guttorm, da ler man litt.

2) Karl-Leonard og Bergliot-Kristine. Disse navnene er kanskje fine når de står alene, men sammen er det kjempe sygt. Min tidligere venninne vil sikkert at ungene skal bli mobbet på skolen hun.

Skrevet

Om navnet er fint eller mindre fint kommer an på personen som bærer navnet, syns jeg.

Enig med deg!

Tuva stod forresten lagt oppe på lista da lillemor skulle få navn.

Skrevet

*fornærmet*

Hva tror du min Kjotve sier nå?

(Hihi, bare tuller altså...) :)

Hehe :o)

Da jeg ble gravid kalte vi magen for Kjotve, bare på spøk. Sånt er livsfarlig, mannen endte opp med å synes at det var et orntli' fint navn :-O

Heldigvis fikk vi jente, hehe.

Skrevet

Da jeg ble gravid kalte vi magen for Kjotve, bare på spøk. Sånt er livsfarlig, mannen endte opp med å synes at det var et orntli' fint navn :-O

Og hun heter Kjotvhild? Du og du for et navn.... ;)

ylvali1365381015
Skrevet

min deilige datter heter ylva-

vakkert navn på vakker jente! :-)

og de andre navnene var også fine...

ylvali1365381015
Skrevet

enig! :-)

Skrevet

Og hun heter Kjotvhild? Du og du for et navn.... ;)

Jøss, åssen VISSTE du det??

:D

Gjest EnSOmLikerNavn
Skrevet

Synes det var fine navn jeg!

Kødder du?

`Hater slike navn.. det er nesten sånn at jeg begynner å le når noen heter det- slemt. men jeg kan ikke no for det.

Balder/viljar/trym/odin, PJUK

Skrevet

Jepp. Navnet skjemmer ingen, men folk kan skjemme navnet. ;o)

Skrevet

Vi også. Da vi ventet førstemann fant vi et jentenavn og et guttenavn vi tullet med at vi kom til å velge. Til slutt synes svigermor at guttenavnet var kjempefint:

Bolla Valtraut var jentenavnet (og ja, begge navnene står i navneboka).

Jens Hagbart var guttenavnet.

Gjest navnet skjemmer ingen
Skrevet

Kødder du?

`Hater slike navn.. det er nesten sånn at jeg begynner å le når noen heter det- slemt. men jeg kan ikke no for det.

Balder/viljar/trym/odin, PJUK

Trøst deg med at dem som heter det, eller har barn som heter det, sikkert ler rått av navn som Chrisander, Chanett, Nathalia, Angelica.

Smaken er som baken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...