jubalong70 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det rareste guttenavnet er vel Kårstein, tror jeg. Jentenavn, ååå, nå husker jeg det ikke. Det er en barnepleier på sykehuset vårt. Hun er kjempekoselig men har et veldig rart navn. Skal se om jeg kommer på det etterhvert. Styggeste jentenavn: Valtraut. Styggeste guttenavn: Ari 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 min deilige datter heter ylva- vakkert navn på vakker jente! :-) og de andre navnene var også fine... Jeg synes også Ylva er fint! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 min deilige datter heter ylva- vakkert navn på vakker jente! :-) og de andre navnene var også fine... Jeg syns også det er fint for min datter heter det også. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det rareste guttenavnet er vel Kårstein, tror jeg. Jentenavn, ååå, nå husker jeg det ikke. Det er en barnepleier på sykehuset vårt. Hun er kjempekoselig men har et veldig rart navn. Skal se om jeg kommer på det etterhvert. Styggeste jentenavn: Valtraut. Styggeste guttenavn: Ari Ari er et hestenavn 0 Siter
Gjest studentmamma Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Trøst deg med at dem som heter det, eller har barn som heter det, sikkert ler rått av navn som Chrisander, Chanett, Nathalia, Angelica. Smaken er som baken Ja, det er sant. Mine barn har norrøne navn. Jeg får helt fnatt av navn som feks Chris- Andre eller Marcus. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ari er et hestenavn Knegg, knegg 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Kødder du? `Hater slike navn.. det er nesten sånn at jeg begynner å le når noen heter det- slemt. men jeg kan ikke no for det. Balder/viljar/trym/odin, PJUK Hvilke navn elsker du da? Melissa, Celine, Michael osv? Nei takke meg til norrøne navn ja. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Vi også. Da vi ventet førstemann fant vi et jentenavn og et guttenavn vi tullet med at vi kom til å velge. Til slutt synes svigermor at guttenavnet var kjempefint: Bolla Valtraut var jentenavnet (og ja, begge navnene står i navneboka). Jens Hagbart var guttenavnet. Bolla Valtraut!! *dør av latter* Det tror jeg faktisk er det aller, aller verste jeg har hørt ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Bolla Valtraut!! *dør av latter* Det tror jeg faktisk er det aller, aller verste jeg har hørt ) He, he helt enig! Husker vi satt med navneboka og kom over Bolla. Bolla!!!! Hvordan kan noen med fornuften i behold si at det er et navn! Valtraut er et tysk navn, som jeg synes er helt grusomt. Så nurket i magen het vekselvis Bolla Valtraut og Jens Hagbart, stakkars lita!!! Jeg må bare innrømme at hun fikk et helt annet navn etter at hun kom ut 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg syns også det er fint for min datter heter det også. :-) kvalitetsstempel! 0 Siter
Gjest EnSomLikerNavn Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvilke navn elsker du da? Melissa, Celine, Michael osv? Nei takke meg til norrøne navn ja. nei ikke de navnene der.. men å kalle barna sine for norrøne navn er barnemishandling. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 nei ikke de navnene der.. men å kalle barna sine for norrøne navn er barnemishandling. Jeg mener at å gi barna såpeoperanavn er barnemishandling... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.