Gå til innhold

Hvilken film/dvd har du lyst på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe Carnivale i alle fall. :)

Og så har jeg lyst til å se Pirates Of The Caribbean 2.

Skrevet

Jeg er litt tom for idèer nå. Kom gjerne med tips.

Men jeg tror jeg får Fleksnes-boksen, den første sesongen med Extras (var det ikke du som anbefalte meg den?) og Paradise Now i postkassa i dag.

Dessuten venter jeg på en konsert med Nick Cave (God is in the House).

Men hva filmer angår sliter jeg litt for tiden. Lite nytt jeg har lyst til å se, og det gamle har jeg sett.

Carnivale Sesong 2 skal jeg naturligvis også skaffe, men ikke ennå. Er jo ikke så lenge siden jeg så den. Venter til den blir svinebillig. :)

Skrevet

Jeg er litt tom for idèer nå. Kom gjerne med tips.

Men jeg tror jeg får Fleksnes-boksen, den første sesongen med Extras (var det ikke du som anbefalte meg den?) og Paradise Now i postkassa i dag.

Dessuten venter jeg på en konsert med Nick Cave (God is in the House).

Men hva filmer angår sliter jeg litt for tiden. Lite nytt jeg har lyst til å se, og det gamle har jeg sett.

Carnivale Sesong 2 skal jeg naturligvis også skaffe, men ikke ennå. Er jo ikke så lenge siden jeg så den. Venter til den blir svinebillig. :)

Den kostet 400 nå så jeg, og det var jo litt dyrt synes jeg.... (Jeg har nok blitt litt bortskjemt med nettbestilling....)

Jeg har kun sett to episoder av Spooks, og det virker nå som en god serie. Den er britisk og handler om en gruppe som jobber mot terror. Men det har ikke vært med den serien som med andre at jeg gleder meg voldsomt til å se om kvelden.. Kanskje det tar seg opp når jeg kommer mer inn i det. Den er nå bra altså og den var ikke så dyr heller.

Jeg skal høre med broren min om han har noen anbefalinger.

Og jo, det var jeg som nevnte Extras.... Men det burde jeg nok ikke sagt før jeg vet om du liker den..;)

Skrevet

Den kostet 400 nå så jeg, og det var jo litt dyrt synes jeg.... (Jeg har nok blitt litt bortskjemt med nettbestilling....)

Jeg har kun sett to episoder av Spooks, og det virker nå som en god serie. Den er britisk og handler om en gruppe som jobber mot terror. Men det har ikke vært med den serien som med andre at jeg gleder meg voldsomt til å se om kvelden.. Kanskje det tar seg opp når jeg kommer mer inn i det. Den er nå bra altså og den var ikke så dyr heller.

Og jo, det var jeg som nevnte Extras.... Men det burde jeg nok ikke sagt før jeg vet om du liker den..;)

Den var svært billig. Tror jeg betalte 159 kroner hos Platekompaniet. Og jeg leste litt om den før jeg bestilte.

Så ta det rolig. Jeg henger deg ikke hvis den suger. :)

Skrevet

Den var svært billig. Tror jeg betalte 159 kroner hos Platekompaniet. Og jeg leste litt om den før jeg bestilte.

Så ta det rolig. Jeg henger deg ikke hvis den suger. :)

*puster lettet ut* ;)

Jeg likte den godt, men den var ikke helt som forventet. Blir interessant å høre hva du mener.... :)

Skrevet

Den har jeg ikke hørt om som tv-serie.. Har du sett den før? :)

Jepp. Gikk på NRK for en nærmere 20 år siden.

Skrevet

Jepp. Gikk på NRK for en nærmere 20 år siden.

Jeg kan ikke huske å ha sett den. :)

Skrevet

Pirates Of The Caribbean 2, er den på DVD nå?

Har litt lyst og se den.

Hm, vet ikke om noen andre filmer jeg ønsker meg akkurat nå. Kanskje flere av Van Veeteren filmene, svensk krim passer sammen med en kopp kakao nå i høstregnet :o)

Skrevet

Du, nå ble jeg nyskjerrig, Extras... Er det noe jeg kunne ha sett?

Etter at SDD nevnte prisen hos platekompaniet, kunne det jo være verdt ett forsøk. Hva handeler det om? Film eller serie *blånn*

Skrevet

Pirates Of The Caribbean 2, er den på DVD nå?

Har litt lyst og se den.

Hm, vet ikke om noen andre filmer jeg ønsker meg akkurat nå. Kanskje flere av Van Veeteren filmene, svensk krim passer sammen med en kopp kakao nå i høstregnet :o)

Due for release on 20/11/2006 står det hos play. :)

De svenske filmene du nevner der har jeg ikke hørt om... Men det har jeg visst sagt før. ;)

Skrevet

Due for release on 20/11/2006 står det hos play. :)

De svenske filmene du nevner der har jeg ikke hørt om... Men det har jeg visst sagt før. ;)

Mulig du har sagt det, jeg lever i min egen lille verden for tiden. Teller bare dager til jeg skal til Oslo.

Både gleder og gruer meg...

Skrevet

Mulig du har sagt det, jeg lever i min egen lille verden for tiden. Teller bare dager til jeg skal til Oslo.

Både gleder og gruer meg...

Du får prøve å være glad for at du skal dit! De vil vel finne ut mer om hva de kan gjøre for at du skal få det bedre. Og jeg tror ikke du behøver å grue deg... Du har jo vært gjennom det største.

:)

Skrevet

Du får prøve å være glad for at du skal dit! De vil vel finne ut mer om hva de kan gjøre for at du skal få det bedre. Og jeg tror ikke du behøver å grue deg... Du har jo vært gjennom det største.

:)

Jeg gruer meg ikke så mye til oppholdet, men reisen dit.

Blir ikke mye mat på meg de dagene...

Nå skal vi ta fly ned da, så det går jo raskere. Skal ha bil opp igjen.

Skrevet

Jeg gruer meg ikke så mye til oppholdet, men reisen dit.

Blir ikke mye mat på meg de dagene...

Nå skal vi ta fly ned da, så det går jo raskere. Skal ha bil opp igjen.

Hvordan får dere til å ha bilen bare en vei...? *grubler* Skal den med i flyet? :)

Skrevet

Hvordan får dere til å ha bilen bare en vei...? *grubler* Skal den med i flyet? :)

Ja, i håndbaggasjen ;o)

Sender deg en mail jeg.

Skrevet

Ja, i håndbaggasjen ;o)

Sender deg en mail jeg.

Ok, jeg ser at det har kommet en ny mail i innboksen... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...