Gå til innhold

Jeg trenger skryt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null hull!!! Jeg har gått gravid og da blir tennene litt mer mottagelige for hull og så er det 1,5 år siden jeg har vært der. Jeg har slik tannlegeskrekk at frem til jeg gikk inn til tannpleier og til jeg fkk beskjeden, satt jeg å hyperventilerte og gråt... Men det var deilig å få en slik beskjed...

Dette innlegget er et rop om skryt... ;)

Skrevet

Så flink du har vært og ikke minst heldig.

Det er ikke billig å besøke tannlegen,selv om han bare går over tennene og pusser de.

Skrevet

Så flink du har vært og ikke minst heldig.

Det er ikke billig å besøke tannlegen,selv om han bare går over tennene og pusser de.

Takk ;) Nei det er ganske dyrt! Jeg betalte 400 kr for denne halvtimen, hun bruker alltid litt extra tid med meg siden jeg er så vanskelig!

Skrevet

Du har vært kjempeflink å overvinne tannlegesekrekken din!

Skriv ned hvordan du følte deg når du var ferdig, da kan du ta det fram når neste innkalling kommer i posten om et år.

Grattis med overstått

:-)

Skrevet

Nå var du flink!

Jeg gir gladelig ut skryt til de som greier og komme seg til tannlegen, tross skikkelig skrekk!

Prøv og huske denne følelsen når neste innkalling kommer.

Jeg har fått de til og kalle meg inn på ett tidspunkt på dagen som passer meg, altså, ikke tidlig om morgenen, men ikke sen etter middag for jeg takler ikke og vente for lenge.

Ikke mandag, for da er helga ødelagt...

Og jeg har alltid lange timer, slik at tannlegen roer meg ned med litt prat, før vi setter i gang.

Nå sporet jeg av litt her, men flink var du!

Skrevet

Kjempebra!!! Du har vært flink! *Klapp på skulderen!*

Skrevet

Så flink du var! Det er så deilig å være ferdig hos tannlegen :o) synes shira12 hadde noen gode råd jeg, også det å ha med seg noe musikk å høre på fungerte veldig bra for meg da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...