Solsikkefrø Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Null hull!!! Jeg har gått gravid og da blir tennene litt mer mottagelige for hull og så er det 1,5 år siden jeg har vært der. Jeg har slik tannlegeskrekk at frem til jeg gikk inn til tannpleier og til jeg fkk beskjeden, satt jeg å hyperventilerte og gråt... Men det var deilig å få en slik beskjed... Dette innlegget er et rop om skryt... 0 Siter
astridny Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Så flink du har vært og ikke minst heldig. Det er ikke billig å besøke tannlegen,selv om han bare går over tennene og pusser de. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Så flink du har vært og ikke minst heldig. Det er ikke billig å besøke tannlegen,selv om han bare går over tennene og pusser de. Takk Nei det er ganske dyrt! Jeg betalte 400 kr for denne halvtimen, hun bruker alltid litt extra tid med meg siden jeg er så vanskelig! 0 Siter
calendula Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du har vært kjempeflink å overvinne tannlegesekrekken din! Skriv ned hvordan du følte deg når du var ferdig, da kan du ta det fram når neste innkalling kommer i posten om et år. Grattis med overstått :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Nå var du flink! Jeg gir gladelig ut skryt til de som greier og komme seg til tannlegen, tross skikkelig skrekk! Prøv og huske denne følelsen når neste innkalling kommer. Jeg har fått de til og kalle meg inn på ett tidspunkt på dagen som passer meg, altså, ikke tidlig om morgenen, men ikke sen etter middag for jeg takler ikke og vente for lenge. Ikke mandag, for da er helga ødelagt... Og jeg har alltid lange timer, slik at tannlegen roer meg ned med litt prat, før vi setter i gang. Nå sporet jeg av litt her, men flink var du! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Kjempebra!!! Du har vært flink! *Klapp på skulderen!* 0 Siter
zupernova Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Så flink du var! Det er så deilig å være ferdig hos tannlegen ) synes shira12 hadde noen gode råd jeg, også det å ha med seg noe musikk å høre på fungerte veldig bra for meg da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.