filiokus81 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Åkei, dette er en litt snål problemstilling... ...men jeg våknet i dag med tidenes terasseleppe! Fatter ikke hvor den kom fra? Men hele venstre side av overleppen min er altså ca 4 ganger større enn normalt, og jeg ser jo dermed ganske interessant ut. Har nettopp blitt forkjølet og tenkte med en gang på munnsår, men for det første har jeg aldri hatt munnsår før, og for det andre er det liksom ikke noe sår noe sted heller - den er bare rød og diger. Noen med erfaringer? ) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Vepsestikk? Myggstikk(Hvis du er allergisk, kan det hovne opp)? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Vepsestikk? Myggstikk(Hvis du er allergisk, kan det hovne opp)? Vepsestikk tror jeg jeg ville våknet av...men myggstikk var et godt tips. Jeg får alltid svære røde stikk når jeg blir stukket. Det har jo vært så varmt i det siste at noen kanskje har overlevd ) Takk! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Vepsestikk tror jeg jeg ville våknet av...men myggstikk var et godt tips. Jeg får alltid svære røde stikk når jeg blir stukket. Det har jo vært så varmt i det siste at noen kanskje har overlevd ) Takk! God bedring! Og ha en fin dag! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du har ikke fått betennelse i ei tann da? Da kan man hovne opp slik, og det er ikke alltid at det gjør vondt med en gang. Sjekk leppen etter om det kan se ut som bettennelse med verk i. Ellers så kan det jo være ett vepsestikk. 0 Siter
Gjest sissanna Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 God bedring! Og ha en fin dag! gi deg, jeg blir kvalm av smilefjesene og smiskingen din 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 gi deg, jeg blir kvalm av smilefjesene og smiskingen din :)Hei, det er forskjell på vennlighet og smisking!!!!!! ;D SI FRA OM DU TRENGER NOE _KVALMEDEMPENDE_!!!!! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 :)Hei, det er forskjell på vennlighet og smisking!!!!!! ;D SI FRA OM DU TRENGER NOE _KVALMEDEMPENDE_!!!!! Ikke så store bokstaver hele tida. Det blir rotete å lese. En halv pose pussegarn er kvalmedempende. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ikke så store bokstaver hele tida. Det blir rotete å lese. En halv pose pussegarn er kvalmedempende. Takk for tipset! Jeg tror jammen jeg _forærer_ en pakke pussegarn til sissanna. Da må h*n vel bli _glad_! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Takk for tipset! Jeg tror jammen jeg _forærer_ en pakke pussegarn til sissanna. Da må h*n vel bli _glad_! Husk at det må stappes godt inn for at det skal virke. Noen ganger må det en hel pose til, pluss en rull duct-tape. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Husk at det må stappes godt inn for at det skal virke. Noen ganger må det en hel pose til, pluss en rull duct-tape. Skal bli! Jeg kjøper litt ekstra, så har jeg til bruk ved senere avdelinger.._anledninger_(skulle det være?, ja, ja, det går for det samme, når det gjelder DOL) Men, du er sterkere enn meg, keinstein.. Kan du stappe og tape, hvis jeg putter? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Skal bli! Jeg kjøper litt ekstra, så har jeg til bruk ved senere avdelinger.._anledninger_(skulle det være?, ja, ja, det går for det samme, når det gjelder DOL) Men, du er sterkere enn meg, keinstein.. Kan du stappe og tape, hvis jeg putter? OK. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Vepsestikk tror jeg jeg ville våknet av...men myggstikk var et godt tips. Jeg får alltid svære røde stikk når jeg blir stukket. Det har jo vært så varmt i det siste at noen kanskje har overlevd ) Takk! Hei, kom på at dette er jo _din_ tråd... Hvordan går det med leppa? Kanskje ikke så bra for deg å lese keinsteins og mitt "stuff" i dag, hvis du får smerter i leppa av å le. Anbefaler deg å gjemme lesestoffet til i morgen, for når keinstein og jeg først setter i gang er vi ustyrtelig morsomme! Fortsatt god bedring med leppa. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Du har ikke fått betennelse i ei tann da? Da kan man hovne opp slik, og det er ikke alltid at det gjør vondt med en gang. Sjekk leppen etter om det kan se ut som bettennelse med verk i. Ellers så kan det jo være ett vepsestikk. Tror kanskje det er et stikk av noe slag ja. Hevelsen har heldigvis gått litt ned i løpet av dagen. Men jeg fikk noen blikk da jeg var på butikken i sted ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Tror kanskje det er et stikk av noe slag ja. Hevelsen har heldigvis gått litt ned i løpet av dagen. Men jeg fikk noen blikk da jeg var på butikken i sted ) Ja det kan jeg tenke, mange glor fælt ;o) Myggstikk kan også gi slik hevelse. Håper du snart ser normalut igjen da! ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Ja det kan jeg tenke, mange glor fælt ;o) Myggstikk kan også gi slik hevelse. Håper du snart ser normalut igjen da! ) Takk! Det håper jeg også ) 0 Siter
Gjest sissanna Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 :)Hei, det er forskjell på vennlighet og smisking!!!!!! ;D SI FRA OM DU TRENGER NOE _KVALMEDEMPENDE_!!!!! gi deg.. orker ikke mer av smiskingen din. og de stygge smilefjesene 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 gi deg.. orker ikke mer av smiskingen din. og de stygge smilefjesene Hjalp ikke kvalmekuren? God bedring (Uten smily, ettersom det er deg. Man tar jo hensyn) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 gi deg.. orker ikke mer av smiskingen din. og de stygge smilefjesene Men, du kan jo bare la være å lese post som ikke er til deg. Og hvis du er en skriver med meg under et annet nick, er det bare for deg å kaste masken og si fra. Liker du denne bedre: :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.