Gå til innhold

FU: Hva mener dere er GOD lønn?

Anbefalte innlegg

Gjest ojdgpoewjgopjgopwgkjoweg
Skrevet

400 000 og over det er GOD lønn for meg. Selv tjener jeg 350 000 i året og synes det er greit, skulle gjerne tjent mer i forhold til utdanning og erfaring.

Broren min har like lang utdanning som meg, men innen et annet felt og har utbetalt ca. 60 000 i måneden. Det er knallgod lønn!!

Skrevet

får jeg spørre hva du jobber med?

jeg jobber som ferskvareansvarlig med låseansvar i en dagligvarebutikk. lønna jeg oppga er inkl kvelds- og helgetillegg.

Skrevet

Hvis jeg hadde jobba i full stilling hadde jeg tjent ca 350 000 kr i året. For tiden jobber jeg 80% og synes jeg har en grei lønn (har seks års høyskoleutdanning).

Skrevet

Det kommer helt an på. Har du lite eller ingen utdannelse må vel 250 000-270 000 kunne regnes som god lønn. Jeg har lang utdannelse og er ikke spesielt fornøyd med mine drøyt 360 000. 400-420 000 ville jeg sagt var en god lønn.

Skrevet

Det kommer helt an på. Har du lite eller ingen utdannelse må vel 250 000-270 000 kunne regnes som god lønn. Jeg har lang utdannelse og er ikke spesielt fornøyd med mine drøyt 360 000. 400-420 000 ville jeg sagt var en god lønn.

Men lang yrkeserfaring burde vel telle litt også, eller?

Skrevet

Men lang yrkeserfaring burde vel telle litt også, eller?

Joda, selvsagt det også. Men utdanning bør hele tiden veie veldig tungt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...