Aleksia Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Siba har tilbud på Toshiba s-ata100-570 bærbær pc til kr 4995,- De har også en HP DV5102 til 3995,- Vet noen hvordan disse er? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 For billig til å være bra. Er det første jeg tenker. Jeg har ennå ikke sett en billig og bra bærbar. Forrige års bra modeller til halv vanlig pris får du bare tak i om du er i bransjen. 0 Siter
Aleksia Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 For billig til å være bra. Er det første jeg tenker. Jeg har ennå ikke sett en billig og bra bærbar. Forrige års bra modeller til halv vanlig pris får du bare tak i om du er i bransjen. Det tenker jeg også,men jeg skal stortsett bruke den til å være inne på fronter og skrive oppgaver. Så det som er viktig er at den er stabil. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 En så billig maskin ser jeg for meg har både dårlig tastatur og slarkete skjermfester ++. Mulig de henger sammen lengre enn jeg tror, men jeg ville ikke følt meg for trygg. Skal du som du sier bruke den mye til skriving hadde ikke jeg tatt sjansen på at tastaturet var OK å skrive på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.