Gå til innhold

kan det bli fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kjøpte jeg meg en kjole som jeg skal bruke i selskap på lørdag:

http://www.oasis-stores.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=34700207

men jeg synes den hadde vært enda finere om den var en del kortere. Men, jeg kan ikke sy :(

Stoffet er i tynn bomull og underkjolen (heter det det?) er polyester, jeg lurer på om jeg bare kan klippe av en del på lengden og bruke sånn spesiel tape som man stryker på for å legge den opp (noen som skjønner hva jeg mener? Jeg har brukt det før til å legge opp gardiner). Problemet er bare at jeg er maks kløne når det gjelder sånt så det er kanskje vanskelig å få dette fint?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ja, søt, den.

Pass endelig på at ingen andre går i den samme samtidlig.

:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjenner du ikke en sydame som kan hjelpe deg, da?

Skrevet

Kjenner du ikke en sydame som kan hjelpe deg, da?

Nei desverre, jeg har blitt anbefalt en men det spørs om hun kan ordne dette før fredag :S

Skrevet

Ja, søt, den.

Pass endelig på at ingen andre går i den samme samtidlig.

Det er i mammas 50 årslag så jeg tror ikke sjansen er så stor :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

*krampelatter*

hikst, jeg tar så lett til latter for tiden, du får ha meg unnskyldt..

Ja da forstår jeg at det ikke er særlig fare for konkurranse.

Go for it!

Kjolen var lekker, den. Kunne tenkt meg en slik, selv, hvis du kunne hjelpe meg med åpning til halen, snille du.

Skrevet

Ehhh..? Var dette en kjole som det er utenkelig at noen i et 50-årslag går i?

Skrevet

Det du snakker om for å legge opp heter fliselin, eller mulig det staves vliselin.

Jeg har 10 tommeltotter når det gjelder søm og alt sånt, så jeg aner ikke om det blir bra med bare vliselin.

Men en fin kjole var det!

Skrevet

Ehhh..? Var dette en kjole som det er utenkelig at noen i et 50-årslag går i?

Neida ikke utenkelig men nå er Oasis kanskje ikke der alle 50 ++ damene går å handler klær? Og kjolen er ganske annerledels på enn den er på bildet. For det første er den mye mer utringnet enn den er på bildet.

Videre skal jeg ha en tykt brunt paljettbelte i livet for å skape kontrast til kjolen, og høye brune pumps.

Jeg vurderte å kjøpe den i knæsj rødt i stedet (da blir den mye mer sexy) men jeg synes ikke det helt passet seg i dette selskapet.

Skrevet

NOEN kan sikkert hjelpe deg innen fredag.

Tror jeg skal ringe en sydame som jeg ble anbefalt.. men det spørs om hun rekker det før fredag kveld :S

Skrevet

*krampelatter*

hikst, jeg tar så lett til latter for tiden, du får ha meg unnskyldt..

Ja da forstår jeg at det ikke er særlig fare for konkurranse.

Go for it!

Kjolen var lekker, den. Kunne tenkt meg en slik, selv, hvis du kunne hjelpe meg med åpning til halen, snille du.

Hehe når man har hale så er det ikke så lett å kjøpe klær :)

Takk jeg synes også kjolen er fin, og den er enda finere på. Pluss at jeg skal ha et bredt paljettbelte i livet og høye pumps for å sprite opp kjolen litt :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hehe når man har hale så er det ikke så lett å kjøpe klær :)

Takk jeg synes også kjolen er fin, og den er enda finere på. Pluss at jeg skal ha et bredt paljettbelte i livet og høye pumps for å sprite opp kjolen litt :)

*LOL* (til det første du skrev)

Ja, jeg er sikker på at du blir skjønn i antrekket!

Skrevet

Det du snakker om for å legge opp heter fliselin, eller mulig det staves vliselin.

Jeg har 10 tommeltotter når det gjelder søm og alt sånt, så jeg aner ikke om det blir bra med bare vliselin.

Men en fin kjole var det!

Takk :) Fliselin heter det ja.. jeg har også ti tommeltotter så det er kanskje tryggest å ringe en sydame for å se om hun har tid først :)

Skrevet

Ha kjolen på når du kommer neste gang da. Vinduet står åpent:-)

Skrevet

NOEN kan sikkert hjelpe deg innen fredag.

Det er sydamer på Bergen Storsenter. Aner ikke hva det koster.

Skrevet

Dritfin!

Jeg ville beholdt lengden og brukt pumps med rund tå til. Blir kjempelekkert :-)

PS: Sying har jeg ikke greie på...

Skrevet

Dritfin!

Jeg ville beholdt lengden og brukt pumps med rund tå til. Blir kjempelekkert :-)

PS: Sying har jeg ikke greie på...

jeg skal ha en forholdsvis bredt brunt paljettbelte i livet for å skape kontrast til kjolen, og høye brune pumps :)

Jeg er veldig fornøyd med kjolen for den sitter utrolig fint, men den hadde vært enda finere om den var litt kortere, men så var det dette å sy da. Men jeg har ringt en sydame nå og hun regnet med at hun kunne sy den slik at jeg har den klar til lørdag :)

Skrevet

Ha kjolen på når du kommer neste gang da. Vinduet står åpent:-)

Da skal jeg ha på meg noe langt mer sexy enn den kjolen der ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...