keinstein Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 En bussjåfør, en bussjåfør, er en mann med godt humør... Det er kjønnsdiskriminerende og stempler en yrkesgruppe uriktig. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ja, enig i det forbudet! Det er jo direkte blank løgn. Det må være _år_ siden sist jeg så en bussjåfør i *godt humør* liksom.. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ja, enig i det forbudet! Det er jo direkte blank løgn. Det må være _år_ siden sist jeg så en bussjåfør i *godt humør* liksom.. LOL! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 LOL! *krampelatter* Ja, ikke sant? Når så _du_ sist en blid utgave av arten? Hm.. kanskje i forrige _årtusen_ 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 *krampelatter* Ja, ikke sant? Når så _du_ sist en blid utgave av arten? Hm.. kanskje i forrige _årtusen_ De finnes vel, men det er veldig mange som er ganske så gretne ja. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Ja, enig i det forbudet! Det er jo direkte blank løgn. Det må være _år_ siden sist jeg så en bussjåfør i *godt humør* liksom.. Ja. Det kan jo like godt være et grinete kvinnemenneske? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ja. Det kan jo like godt være et grinete kvinnemenneske? Ja, nettopp, _det og_. LOL 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ja, enig i det forbudet! Det er jo direkte blank løgn. Det må være _år_ siden sist jeg så en bussjåfør i *godt humør* liksom.. Da har du ikke kjørt 20-busen i Oslo :-) Oslo Sporveier har faktisk fått inn klager på en bussjåfør som sier ting som "Neste holdplass er bla-blah...og dagens lunch kan inntas hos Dolly Dimple...ha en god dag". "......................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Da har du ikke kjørt 20-busen i Oslo :-) Oslo Sporveier har faktisk fått inn klager på en bussjåfør som sier ting som "Neste holdplass er bla-blah...og dagens lunch kan inntas hos Dolly Dimple...ha en god dag". "......................................" Ok. Jeg har gått glipp av noe stort på humorfronten, da, forstår jeg.. Forresten, fikk du trøbbel med din kone, etter at jeg annonserte *fest hos prozak* med fete typer her om dagen? Det var ikke min mening. Jeg beklager. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Da har du ikke kjørt 20-busen i Oslo :-) Oslo Sporveier har faktisk fått inn klager på en bussjåfør som sier ting som "Neste holdplass er bla-blah...og dagens lunch kan inntas hos Dolly Dimple...ha en god dag". "......................................" Åh, er det han koselige som sier: "Ha en fortreffelig og romantisk aften!"? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Ja, nettopp, _det og_. LOL En bussjåfør, en bussjåfør, er en grinete tidligere sykepleier.... Det rimte ikke. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Da har du ikke kjørt 20-busen i Oslo :-) Oslo Sporveier har faktisk fått inn klager på en bussjåfør som sier ting som "Neste holdplass er bla-blah...og dagens lunch kan inntas hos Dolly Dimple...ha en god dag". "......................................" Ble det forresten *svalestup* på dem den kvelden? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 En bussjåfør, en bussjåfør, er en grinete tidligere sykepleier.... Det rimte ikke. Du får heller lage en helt ny sang.. 0 Siter
Gjest lillepilletrille Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 En bussjåfør, en bussjåfør, er en grinete tidligere sykepleier.... Det rimte ikke. Men der har du en ide... Kanskje jeg skal omskoleres til bussjåfør. De tjener jo bedre enn meg:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ble det forresten *svalestup* på dem den kvelden? Svalestup? Nei, det var jo ikke torsdag :-) "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Åh, er det han koselige som sier: "Ha en fortreffelig og romantisk aften!"? Jepp, jeg tror det :-) At noen faktisk har klaget til OS p.g.a det, sier litt om enkelte folk. Jeg skrev under på en underskriftskampanje til støtte for ham. ".................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Du får heller lage en helt ny sang.. Mel: Langt oppi Rassen der satt det en gjøk. En bussjåfør, en bussjåfør er en person som smilte før. Og hvis den ikke smilte før, så var den ikke bussjåfør. Og så kom Keinstein og brydde seg, og så kom Keinstein og brydde seg, SÅÅÅÅÅ - det som var en bussjåfør, er ikke lenger bare røøøøør. Sann. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Svalestup? Nei, det var jo ikke torsdag :-) "........................................" Ok. Bare torsdager? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Men der har du en ide... Kanskje jeg skal omskoleres til bussjåfør. De tjener jo bedre enn meg:-) En bussjåfør, en bussjåfør, som tjener mer enn strengt tatt bøøøør. Som tjener mer enn de strengt tatt bør. Som tjener mer enn de strengt tatt bør. En bussjåfør, en bussjåfør, som tjener mer enn de gjorde føøøør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.