Gå til innhold

Sangen skal bli forbudt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg tror det :-)

At noen faktisk har klaget til OS p.g.a det, sier litt om enkelte folk. Jeg skrev under på en underskriftskampanje til støtte for ham.

".................................."

Ja, han er helt topp :) Møtte på han en gang jeg hadde en dårlig dag og ble straks i bedre humør. Slike mennesker burde det ha vært flere av :)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• Prozak

4

• morsan

3

• Orio

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Mel: Langt oppi Rassen der satt det en gjøk.

En bussjåfør, en bussjåfør er en person som smilte før. Og hvis den ikke smilte før, så var den ikke bussjåfør. Og så kom Keinstein og brydde seg, og så kom Keinstein og brydde seg, SÅÅÅÅÅ - det som var en bussjåfør, er ikke lenger bare røøøøør. Sann.

Herregud, hvor god du er, keinstein!

:)

*lener meg tilbake i beundring*

Blir helt *mør* av deg..

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Mel: Langt oppi Rassen der satt det en gjøk.

En bussjåfør, en bussjåfør er en person som smilte før. Og hvis den ikke smilte før, så var den ikke bussjåfør. Og så kom Keinstein og brydde seg, og så kom Keinstein og brydde seg, SÅÅÅÅÅ - det som var en bussjåfør, er ikke lenger bare røøøøør. Sann.

Forresten, jeg finner ikke den siste *spektralstenen*! Har du anelse om hvor den kan ha tatt veien?

På forhånd takk, og jeg må skyndte meg, og er tilbake før dere *aner det*

He,he, blir ikke kvitt meg, nei. Denne katten må *skytes* før den gir seg!

Skrevet

Det samme gjelder verset med militær som er en mann med sure tær........

Skrevet

Helt klart den må forbys. Skal ikke grinete gamle kjerringer få lov til å være bussjåfører? Det verste tilfellet av diskriminering jeg har vært borte i. På tide at noen satte søkelyset på den saken.

Gjest lillepilletrille
Skrevet

En bussjåfør, en bussjåfør, som tjener mer enn strengt tatt bøøøør. Som tjener mer enn de strengt tatt bør. Som tjener mer enn de strengt tatt bør. En bussjåfør, en bussjåfør, som tjener mer enn de gjorde føøøør.

*kveler et latterskrik*

Skrevet

Det verset har jeg visst ikke kommet til. Fulgte vel dårlig med i musikktimene. Selvfølgelig, det finnes jo også kvinnelige soldater. Hvorfor er ikke de med? Sure tær kan bli stående. :-)

Skrevet

Diskriminerende er det!

Kvinner vil også ha det.

Skrevet

Helt klart den må forbys. Skal ikke grinete gamle kjerringer få lov til å være bussjåfører? Det verste tilfellet av diskriminering jeg har vært borte i. På tide at noen satte søkelyset på den saken.

Det står ingenting om alder!

Skrevet

- og jeg har sett maange campingplasser med vannklosett. Faktisk de aller fleste nå.

Det må være veldig sårende for disse eierene å bli stigmatisert slik.

Skrevet

*kveler et latterskrik*

Det skal være med noe om AKP/ML der også, men det er ingenting som rimer på det. Urimelig?

Skrevet

- og jeg har sett maange campingplasser med vannklosett. Faktisk de aller fleste nå.

Ha ha, det verset hadde jeg helt glemt! :-)

Husker best det med bussjåføren, fordi vi alltid sang den på speiderturer og skoleturer og slik dersom vi hadde busstransport, og så den med militær pga far i militæret!! ;-) GJETT om vi syns det var morsomt å synge at han hadde sure tær! *fnis*

Skrevet

Herregud, hvor god du er, keinstein!

*lener meg tilbake i beundring*

Blir helt *mør* av deg..

*telefonen ringer*

Hallo? Politiet? Jada-JADA, jeg skal ta den! JEG SKAL TA DEN!!

*klask/pling*

Nå skal vi seeeeee....

Hvor er pilleglasset?

Skrevet

Det verset har jeg visst ikke kommet til. Fulgte vel dårlig med i musikktimene. Selvfølgelig, det finnes jo også kvinnelige soldater. Hvorfor er ikke de med? Sure tær kan bli stående. :-)

Sure tær er vel uungåelig! ;-)

Skrevet

Ha ha, det verset hadde jeg helt glemt! :-)

Husker best det med bussjåføren, fordi vi alltid sang den på speiderturer og skoleturer og slik dersom vi hadde busstransport, og så den med militær pga far i militæret!! ;-) GJETT om vi syns det var morsomt å synge at han hadde sure tær! *fnis*

Hehe. Det kan jeg godt tenke meg.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

*telefonen ringer*

Hallo? Politiet? Jada-JADA, jeg skal ta den! JEG SKAL TA DEN!!

*klask/pling*

Nå skal vi seeeeee....

Hvor er pilleglasset?

Du, vi skal ha masse provisjon, hvis DOL selger det vi skriver..

Skrevet

En millitær, en millitær, det er en mann med sure tær.

Det er i allefall riktig, det kan jeg skrive under på, har levd med en i noen år.

Skrevet

For ikke å snakke om Citroen-eiere!

"En Citroen, en citroen. Det er en bil av hesjestreng"

Skrevet

En millitær, en millitær, det er en mann med sure tær.

Det er i allefall riktig, det kan jeg skrive under på, har levd med en i noen år.

Jeg kurerer alles sure tær med noe som heter Peusec. Rene trolldommen. 3 dager og lukta borte for alltid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...