Gå til innhold

Så ble det tannlegen

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til tannlegen i dag med visdomstanna mi. tannlegen kika i munnen med speilet,nynnet en sang og sa..."jasså,så det er av den sorten ja..." men speilet og fingre i munnen spurte jeg.."hva mener du med det?"

"ja,her må det nok opereres.."

hva?

jeg har seriøst ikke vært til tannlegen på minst 10 år! og når jeg først moter meg opp pga uutholdbare smerter, får jeg den bedskjeden? *grøss*

den store dagen er starten av neste uke,først penicillinkur,så inngrep...

over en hel uke uten søvn da med andre ord! ja takk skal du ha!!!!

har hatt vondt i den tanna i hvertfall i et år,så det var vel på tidet kan du si...*litt skryt likevell da* :)

flere med tannlegeskrekk her?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du har ikke vært til tannlegen på 10 år, du har hatt vondt i tanna i ett år, og så blir du sjokkert når du må operere ut tanna?

Jaja...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det er aldri så ille som du forestiller deg på forhånd, er min trøst.

Også hjelper det, når du ligger der i stolen, å lukke øya og tenke på noe godt, og *puste med maven*(viktig).

Det hjelper faktisk!

Lykke til!

:)

Skrevet

Du har ikke vært til tannlegen på 10 år, du har hatt vondt i tanna i ett år, og så blir du sjokkert når du må operere ut tanna?

Jaja...

Hehe, godt poeng. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, godt poeng. :)

Fornektelsen er sterk i enkelte. :P

Skrevet

Fornektelsen er sterk i enkelte. :P

neida,var faktisk ganske godt forberedt på at jeg kom til å få den bedskjeden ja,sånn innerst inn...

er vel det at jeg faktisk _ikke_ slipper unna denne gangen da.syns bare det er skummelt at noen skal stikke,skjære og dra ut tenner fra munnen min.

skulle jo være en smule ironi i det innlegget også da.

(selvfølgelig måtte det bli til inngrep etter mange år med unnasluntring likssom...)

get it? :)

Skrevet

Det er aldri så ille som du forestiller deg på forhånd, er min trøst.

Også hjelper det, når du ligger der i stolen, å lukke øya og tenke på noe godt, og *puste med maven*(viktig).

Det hjelper faktisk!

Lykke til!

:)

Det hjelper ikke hvis man har tannlegeskrekk....

Skrevet

Det er mye bedre å operere ut visdomstann enn å trekke hos tannlegen. Går veldig greit.

Skrevet

Jaja...

Vi lever alle i fornektelse! ;)

Skrevet

Nå kan jeg ikke sette meg inn i det å ha tannlgeskrekk. men i operer den ut er IKKE vondt. Dewt er etterpå man får vonst,når bedøvelsen går ut. Men derfor finnes det Pinex Forte. Det får du sikekrt resept på, eller noe annet i den duren. Bare å kjøre på så mye man kan ta. Og så ser man litt snodig ut den samme dagen, og dagene etterpå også..

Få f***skapen ut :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

neida,var faktisk ganske godt forberedt på at jeg kom til å få den bedskjeden ja,sånn innerst inn...

er vel det at jeg faktisk _ikke_ slipper unna denne gangen da.syns bare det er skummelt at noen skal stikke,skjære og dra ut tenner fra munnen min.

skulle jo være en smule ironi i det innlegget også da.

(selvfølgelig måtte det bli til inngrep etter mange år med unnasluntring likssom...)

get it? :)

Ok, trodde faktisk du trodde du hadde perfekte tenner etter ti års neglisjering. Lykke til med operasjonen iallfall, og husk og si til dem at de skal kalle deg inn årlig heretter. :)

Skrevet

Huff, jeg var hos tannlegen idag. Eller... hos tannpleier. Jeg har en fryktelig tannlegeskrekk, så fryktelig at jeg pleier å sette meg ned på golvet og grine, sparker rundt meg når jeg sitter i stolen og vrir på hodet mens de borer i tannen for å prøve å komme vekk.... Jepp, jeg høres ut som en liten drittunge, men slik er det nå bare! Jeg sliter fryktelig og det går utover livskvaliteten til tider :(

Som sagt, var hos tannpleier idag, og hun tok bilder, men det var null hull :) Da ble jeg glad, pleier liksom aldri få en slik beskjed. Det er alltid noe småknask, ikke noe mer, men likevel kjipt. Så jeg kunne gå hjem med en god magefølelse...

Skrevet

Ok, trodde faktisk du trodde du hadde perfekte tenner etter ti års neglisjering. Lykke til med operasjonen iallfall, og husk og si til dem at de skal kalle deg inn årlig heretter. :)

jepp,det skal jeg gjøre.klarer jeg å komme over skrekken en stund for å operere ut en tann,skal jeg jammen klare å gå til årlige innkallelser også! :)

skal bli flink fremåver nå ja gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...