Åsemor Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Har noen (kanskje ca 15) bildekk vi må bli kvitt. Hvor kvitter man seg med sånn? Restavfallet på dynga? Eller er det noen som tar i mot sånt og kan bruke til noe? Mener jeg hørte en gang at man f.eks i Russland kan bruke dekk man ikke lenger bruker her i Norge, fordi de har en litt annen standard på det.... Noen som vet? 0 Siter
mrxx Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du kan levere dem hos en som selger bildekk, de har plikt til å ta de i mot. Det er jo betalt returpant på dette når dekkene var nye. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Du kan levere dem hos en som selger bildekk, de har plikt til å ta de i mot. Det er jo betalt returpant på dette når dekkene var nye. Åjahaja. Tusen takk for info. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg vil ha dem! Om de er uten felg da - skal bygge klatrevegg til barnehagen 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Jeg vil ha dem! Om de er uten felg da - skal bygge klatrevegg til barnehagen De er nok med felg, og jeg akter ikke å demontere dem og sende de halve landet rundt. 0 Siter
Gjest moerth Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 De er nok med felg, og jeg akter ikke å demontere dem og sende de halve landet rundt. Åssen i helvete har du klart å samle på deg 15 gamle bildekk.....PÅ FELG? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Legg ut en gi-bort-annonse på finn.no, så kanskje det er andre som har samme ide som Pernille som gjerne henter dem, og demonterer felgene selv. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 De er nok med felg, og jeg akter ikke å demontere dem og sende de halve landet rundt. Slapping... 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Åssen i helvete har du klart å samle på deg 15 gamle bildekk.....PÅ FELG? Har kjøpt hus med medfølgende ræl. Det kan da ikke være så vanskelig, bare å vrake 4 biler uten å sende med vinterdekkene, det. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Du kan levere dem hos en som selger bildekk, de har plikt til å ta de i mot. Det er jo betalt returpant på dette når dekkene var nye. Men du glemmer å si at de som selger bildekk kan kreve at de er uten felg - evt kreve betaling for å ta dem av felgen..... 0 Siter
mrxx Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Men du glemmer å si at de som selger bildekk kan kreve at de er uten felg - evt kreve betaling for å ta dem av felgen..... Ja, det er sant. Jeg tenkte ikke på at hun skrev at de var på felg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.