Gå til innhold

Visdomstann spm

Anbefalte innlegg

Gjest epleslang
Skrevet

Jeg vet at jeg skal operere ut en visdomstann. Noen som vet hva det koster? Har fått inntrykk av at det er dyrt? Hadde fortrengt hele greia, men nå så jeg innlegget om visdomstann litt under her....

Skrevet

Så lenge det blir kategorisert som operasjon får du dekket noe av trygdekontoret. Lurer på om jeg betalte ca 1000 og fikk tilbake ca 500.

Skrevet

Så lenge det blir kategorisert som operasjon får du dekket noe av trygdekontoret. Lurer på om jeg betalte ca 1000 og fikk tilbake ca 500.

Kan jeg spørre deg hvilken tannlege du brukte? Jeg har nemlig fått vite at den tannlegekirurgen tannlegen min anbefaler, tar 2400 kroner per tann. Jeg får jo igjen på trygden, men det blir fortsatt ca 1500 kroner.

Så hvis du tilfeldigvis bor i Oslo-området og husker hvor du opererte ut tanna di, så blir det jul i år også gitt ;)

Skrevet

Kan jeg spørre deg hvilken tannlege du brukte? Jeg har nemlig fått vite at den tannlegekirurgen tannlegen min anbefaler, tar 2400 kroner per tann. Jeg får jo igjen på trygden, men det blir fortsatt ca 1500 kroner.

Så hvis du tilfeldigvis bor i Oslo-området og husker hvor du opererte ut tanna di, så blir det jul i år også gitt ;)

Jeg brukte den eneste oralkirurgen i Telemark, han holder til i Brevik (Porsgrunn kommune, tro?) men husker ikke hva han heter. Han har noen måneders ventetid.

Skrevet

Jeg fikk mine fjernet ved Tannlegehøyskolen i Oslo (ikke så langt unna Ullevål sykehus, hvis de fortsatt befinner seg samme sted). Det var nærmest gratis fordi studentene fikk praksis. Men ved operasjon så fikk de ikke operere, bare assistere, så man var i kyndige hender.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...