Gå til innhold

1 års gave (til kjæresten min)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Hva i all verden skal jeg gi min kjære kjærest/samboer i 1 års gave..Noen gode forslag? :)

Gjest blååånd
Skrevet

Pakk inn deg selv, er ikke det en bankers? *thihi*

Skrevet

Hva med å overraske med en koselig middag, gjerne noe du vet han liker godt.

Selv har jeg aldri tenkt på 1 årsgaver til de jeg har vært sammen med. Pleier ikke å markere noe som helst jeg da:)

Skrevet

Gavekort på personlige tjenester fra deg f.eks?

Massasje, strippeshow, videovalg, kinotur etc etc - du vet hva han liker :o)

Skrevet

Da jeg og samboeren min hadde vært sammen i et år, kom jeg hjem fra jobb til noe ganske flott noe: Han hadde laget en sti av 52 roser inn i stuen til spisebordet og 180 te-lys i hele rommet. Der stod det taco på menyen som han hadde laget ferdig. Jeg ønsket meg ikke noe i gave, men han hadde kjøpt en cd og laget et nydelig kort til meg. Da vi var ferdige å spise, satte vi på cd'en og hadde sex midt inni hjertet av te-lysene ;))))

Gjest noen forslag
Skrevet

Blomster, cd, dvd, skjerf, jakke, noe til pc'en eller noe dere kan kose dere med sammen (som vin, boblebad osv.).

Skrevet

Vi hadde ikke noe smått vi ønsket oss, som smykker el.l. så vi bestemte oss for å ha en natt på hotell. Nå ble det ikke noe av da, for han flyttet inn i ny leilighet, så da ble det feiring av det istedet med romantisk middag også skrev vi kort til hverandre og jeg fikk verdens største røde rose :o) Så nå gjemmer vi hotellhelg til en annen anledning.

Skrevet

Juicepresse så kan han/hun presse fersk juice til frokosten din. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...