zupernova Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hei, jeg skal snart i dåp og er litt usikker på hva jeg skal ha på meg..Har en pen beige bluse/topp med et beige tynt silkebånd rundt utrigningen. Kan jeg da f.eks. bruke et pent knelangt skjørt til eller bør jeg ha kjole? Takknemlig for innspill og tips ) 0 Siter
hidi Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du kan fint bruke topp og skjørt. Ingen regler som sier det må være kjole. Har selv brukt det i flere barnedåper.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du kan fint bruke skjørt og bluse i dåp. Bluse og pen bukse går også an, eller kjole. Men ikke aftenkjole. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Høres ut som et flott antrekk i dåp. 0 Siter
zupernova Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Takk for svar, da må jeg finne et skjørt jeg kan bruke da, men det er jo moro med litt shopping ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.