Gå til innhold

Gamle damer og unge menn

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Sitter og ser litt på TV3 nå. Der handler det om gamle damer og yngre menn som er sammen. Det ser ut som om mennene er ute sammen med mamma, eller i verste tilfelle bestemor.

Koselig at de trives, men det er litt rart. Eller?

Gjest Debra irl
Skrevet

Har en kamerat som er sammen med ei dame som er myyye eldre enn oss. Hun er utrolig hyggelig og koselig, men jeg sitter ofte litt med en følelse av å ha med mora hans på fest. Rart å se de sitte og holde rundt hverandre, gi hverandre et kyss.

Men det er mine følelser. Det viktigste er at han har funnet en han er utrolig lykkelig med. Og heldigvis er hun ganske kul til nesten å være 50 (vi er 34).

Gjest abrahamsen
Skrevet

Har en kamerat som er sammen med ei dame som er myyye eldre enn oss. Hun er utrolig hyggelig og koselig, men jeg sitter ofte litt med en følelse av å ha med mora hans på fest. Rart å se de sitte og holde rundt hverandre, gi hverandre et kyss.

Men det er mine følelser. Det viktigste er at han har funnet en han er utrolig lykkelig med. Og heldigvis er hun ganske kul til nesten å være 50 (vi er 34).

Selvfølgelig er det koselig. For de.

Fikk ikke med meg alle aldersforskjellene i programmet, men det ene paret ser ut til å være 70- 80 og mannen kanskje 30.

Skrevet

Jeg drømte om deg her en natt.

Du hadde barnet ditt i barnehagen min. På plassen til barnet hadde vi skrevet opp nickene til foreldrene. Mulig det var en dol-barnehage! *LOL*

Skrevet

Synes det er litt ufint.

Hva har ei 60 år gammel kjerring og en 23-åring til felles??

Gjest Debra irl
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158693091' post='3299325]

Jeg drømte om deg her en natt.

Du hadde barnet ditt i barnehagen min. På plassen til barnet hadde vi skrevet opp nickene til foreldrene. Mulig det var en dol-barnehage! *LOL*

Ha ha ha. Det hadde vært artig å prøve seg.....

På foreldremøtet i barnehagen i morgen f.eks: Hei, jeg heter Debra, mammaen til x.

Forøvrig har jeg hatt en "Debrahelg" nå. Puh, det var godt å være litt alene hjemme igjen...

Skrevet

Ha ha ha. Det hadde vært artig å prøve seg.....

På foreldremøtet i barnehagen i morgen f.eks: Hei, jeg heter Debra, mammaen til x.

Forøvrig har jeg hatt en "Debrahelg" nå. Puh, det var godt å være litt alene hjemme igjen...

*LOL*

Ser det virkelig for meg!!

Oi oi oi.. Håper du snart får litt alenetid!

Skrevet

Den siste som kapra en ung bukk, ble litt irritert da jeg kalte han "Pampers".

Gjest abrahamsen
Skrevet

Den siste som kapra en ung bukk, ble litt irritert da jeg kalte han "Pampers".

:o)

Skrevet

:o)

Det er litt merkelig at damer på 45 drasser rundt på en ung bukk på 22.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja, men jeg syns det er enda merkeligere at unge menn drasser rundt på gamle bestemødre jeg da. Æsj...

Gjest Big little Brother
Skrevet

Mja, like merkelig som at en palestiner skal flytte ut av huset sitt bare fordi en israeler sier han har historisk fødselsrett til det.

Ja, det er mye som er merkelig i vår tid.

Og mange unggutter gjør veloverveide valg. Som de aldri snakker om. Og aldri angrer på.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158693125' post='3299326]

Synes det er litt ufint.

Hva har ei 60 år gammel kjerring og en 23-åring til felles??

sex

Skrevet

dere er 34 og hun er i 40-åra - hvor ULIKE kan man da egentlig være? - hva tror dere om oss i 40-åra?

Skrevet

Tror det er litt "mote" blant yngre menn med eldre damer.

Jeg vet om mange gutter/menn i 20-30 års alderen som fantaserer om "modne" kvinner i 35-50 års alder.

Gjest Debra irl
Skrevet

dere er 34 og hun er i 40-åra - hvor ULIKE kan man da egentlig være? - hva tror dere om oss i 40-åra?

Hun er i SLUTTEN av førtiåra. Hva jeg tror? :-) At dere er grå og rynkete og bruker rullator hele gjengen.

Neida. Bare fleiper. Åssen skal jeg forklare det da? Hun er hyggelig og kul, men det _merkes_ likevel at hun er eldre da. Istedet for å referere til seg selv når vi snakker om noe, så refererer hun til døtrene sine- som er bare 1-3 år yngre enn oss. Sånne ting.

Jeg har venninner selv jeg som har passert de førti, men de er likevel ikke sånn.

Ok, langt svar, mye pjatt. kjapp konklusjon: kanskje det er _henne_ og ikke _alderen_ det går på? Samma det. De er lykkelige og forelsket.

Skrevet

Hun er i SLUTTEN av førtiåra. Hva jeg tror? :-) At dere er grå og rynkete og bruker rullator hele gjengen.

Neida. Bare fleiper. Åssen skal jeg forklare det da? Hun er hyggelig og kul, men det _merkes_ likevel at hun er eldre da. Istedet for å referere til seg selv når vi snakker om noe, så refererer hun til døtrene sine- som er bare 1-3 år yngre enn oss. Sånne ting.

Jeg har venninner selv jeg som har passert de førti, men de er likevel ikke sånn.

Ok, langt svar, mye pjatt. kjapp konklusjon: kanskje det er _henne_ og ikke _alderen_ det går på? Samma det. De er lykkelige og forelsket.

Oi! Hun må jammen ha blitt ung mor hvis hun har barn som er 34 år - 1 = 33! Og hun er i slutten av førtiåra, altså max 49.

Skrevet

*nikker* ja, noen er jo gamle når de er 20 - noen forblir unge hele livet :-)

laguna1365380434
Skrevet

Menn har jo drevet og funnet seg kvinns som kunne vært på alder med døtre og barnebarn LENGE, og noe rarere enn det er det vel ikke om det går andre veien?

Uten at jeg sierat det ikke er noe rart i det hele tatt..Jeg kan ikke fatte at verkenkvinner eller menn ser noe seksuelt i folk som er 20 og 30 år eldre.

Hadde følt meg rar om jeg var den eldste også, litt sånn degradert til ren fetisj tror jeg..;-P

Gjest Debra irl
Skrevet

Oi! Hun må jammen ha blitt ung mor hvis hun har barn som er 34 år - 1 = 33! Og hun er i slutten av førtiåra, altså max 49.

ok, jeg tok det sånn noenlunde etter hukommelsen, var på jobb og skrev i full fart. Hun ble mor da hun var 17 og 20 år. Det blir vel sånn ca det vel? Jeg vet ikke når på året de er født. Har ikke spurt og gravd så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...