Gå til innhold

Gamle damer og unge menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mja, like merkelig som at en palestiner skal flytte ut av huset sitt bare fordi en israeler sier han har historisk fødselsrett til det.

Ja, det er mye som er merkelig i vår tid.

Og mange unggutter gjør veloverveide valg. Som de aldri snakker om. Og aldri angrer på.

Da har du ikke fulgt med på folketellingen fra 1900. Det kan se ut som halvparen av ekteparene hadde en aldersforskjell på mer enn 15 år, overveiende eldre kvinner og yngre menn.

Og samene fikk gode kår i norge da de opprinnelige gårdeiere døde av svartedauen. La dem bli de som vil bygge noe. Arabere har ikke skapt noe siden år 1400 ca.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Da har du ikke fulgt med på folketellingen fra 1900. Det kan se ut som halvparen av ekteparene hadde en aldersforskjell på mer enn 15 år, overveiende eldre kvinner og yngre menn.

Og samene fikk gode kår i norge da de opprinnelige gårdeiere døde av svartedauen. La dem bli de som vil bygge noe. Arabere har ikke skapt noe siden år 1400 ca.

Noen etterlyser deg på *meldinger*

Skrevet

Noen etterlyser deg på *meldinger*

Gode eller dårlige nyheter?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Gode eller dårlige nyheter?

Du har allerede svart, så jeg..

Vi var mange som kverulerte på overskriften hennes.

Det var nok dessverre hverken godt eller dårlig nytt..

Jeg forsøkte ikke *banankuren*, men er det sant, som Prozak påstår, at trådene inni skallet- hvis de tørkes og røykes- vil gi rus/dødelighet?

*nysgjerrig* som vanlig

:-)

Har det hendt noe med trynet mitt?

Skrevet

Du har allerede svart, så jeg..

Vi var mange som kverulerte på overskriften hennes.

Det var nok dessverre hverken godt eller dårlig nytt..

Jeg forsøkte ikke *banankuren*, men er det sant, som Prozak påstår, at trådene inni skallet- hvis de tørkes og røykes- vil gi rus/dødelighet?

*nysgjerrig* som vanlig

Har det hendt noe med trynet mitt?

Bananryktene er sterkt overdrevet. Det fins ikke rusmidler. Men røyk er alltid farlig. Bananrusen er en urban(an) myte.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Bananryktene er sterkt overdrevet. Det fins ikke rusmidler. Men røyk er alltid farlig. Bananrusen er en urban(an) myte.

Stoler på deg!

Prozak burde også vite bedre enn å tro på disse ryktene..

Skrevet

Stoler på deg!

Prozak burde også vite bedre enn å tro på disse ryktene..

Etter kotyme burde du ikke blande tråder, men holde deg til saken i trådene. Sånn noen lunde, eller i hvert fall holde en fot på det opprinnelige emnet.

Så kan du heller tulle mest på "Meldinger". Sier jeg som ikke følger reglene selv.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Etter kotyme burde du ikke blande tråder, men holde deg til saken i trådene. Sånn noen lunde, eller i hvert fall holde en fot på det opprinnelige emnet.

Så kan du heller tulle mest på "Meldinger". Sier jeg som ikke følger reglene selv.

Takk for råd!

Har du forresten greie på kvinnelig ejakulasjon?

Har et spørsmål på sex-siden.

HM...nå gjorde jeg det _igjen_, blandet tråder..

Skrevet

Takk for råd!

Har du forresten greie på kvinnelig ejakulasjon?

Har et spørsmål på sex-siden.

HM...nå gjorde jeg det _igjen_, blandet tråder..

Jeg har ikke noe på/for/mot det, derfor svarte jeg ikke. Logisk?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Du har ikke noe på/for/mot kvinnelig ejakulasjon, mente du?

Jeg må visst ha alt inn med te-skje i dag..

:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kan jeg ta _En_ røyk nå, og late som ingenting etterpå?

Skrevet

Kan jeg ta _En_ røyk nå, og late som ingenting etterpå?

Jeg har ikke mandat til å gi noen tillatelser.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg har ikke mandat til å gi noen tillatelser.

Jeg mente mer: kan jeg ta 1, og late som jeg ikke har sprukket?

Fortsette i troen på at jeg er ikkerøker, om jeg holder meg til _den ene_?

*løp og kjøp?*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Tror det er litt "mote" blant yngre menn med eldre damer.

Jeg vet om mange gutter/menn i 20-30 års alderen som fantaserer om "modne" kvinner i 35-50 års alder.

Den eldste kvinnen i dette programmet så ut til å kunne være godt over 70 år...Gutten/mannen var vel runst 30.

Det er snålt syns jeg.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Menn har jo drevet og funnet seg kvinns som kunne vært på alder med døtre og barnebarn LENGE, og noe rarere enn det er det vel ikke om det går andre veien?

Uten at jeg sierat det ikke er noe rart i det hele tatt..Jeg kan ikke fatte at verkenkvinner eller menn ser noe seksuelt i folk som er 20 og 30 år eldre.

Hadde følt meg rar om jeg var den eldste også, litt sånn degradert til ren fetisj tror jeg..;-P

Gamle menn med unge jenter er perverst og gamle damer med unge gutter er snålt og ekkelt;o)

Tji hi, bare DE er fornøyd så trenger jeg egentlig ikke bry meg:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...