Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hva er mulighetene for å bevare tennene, når de faktisk _sitter fast_ i plommetreet i bakhagen, etter krasjlanding? Jeg fikk revet meg løs, men tenna står igjen. Hva er sjansen for å redde tenna? Dette skjedde for 1 time siden. Noen må ha snikkjørt en tur i natt, for bremsene virket ikke som de skulle. (Jeg hadde full sjekk i går formiddag) Forstår ikke at noen kunne ønske å gjøre noe så ondt med vilje. Så jeg går ut fra at noen bare tyvlånte den, og noe tydeligvis oppsto med bremsene... Men vær så snill å _si fra_ neste gang, da 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Legg tennene i H-melk og ring tannlegevakten. Huff, hørtes kjipt ut 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Legg tennene i H-melk og ring tannlegevakten. Huff, hørtes kjipt ut Tusen takk, kjære snille deg. 0 Siter
linhu Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Sviktet bremsene på sykkelen mener du? Huff, håper det går bra med deg! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Sviktet bremsene på sykkelen mener du? Huff, håper det går bra med deg! Sykkel,nei! _Romskip_, kjære deg, og _det_ er ikke bare bare åfå landet uten intakte bremser. Takk for at du tenkte på meg. Det går bedre. Litt hoven, men ellers bra. ) 0 Siter
Gjest stjerneklart Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan gikk det med tennene dine? 0 Siter
Gjest Lillemarsipangris Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Sykkel,nei! _Romskip_, kjære deg, og _det_ er ikke bare bare åfå landet uten intakte bremser. Takk for at du tenkte på meg. Det går bedre. Litt hoven, men ellers bra. ) Gikk det egentlig bra med deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.