Gjest takk for info Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hvor får jeg kjøpt det? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Tør ikke å si det i tilfelle de har tenkt å _slå_ noen med det.. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Tør ikke å si det i tilfelle de har tenkt å _slå_ noen med det.. Naglebelte er jo ikke akkurat et våpen, da. "........................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Naglebelte er jo ikke akkurat et våpen, da. "........................................" Går fint an å slå med, og det hat vært så mange voldelige her i det siste, så. Noen er ute etter å ta meg, også. Så det er _særlig_ smart av meg å fortelle hvor de skal handle inn utstyret.. 0 Siter
Gjest takk for info Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Går fint an å slå med, og det hat vært så mange voldelige her i det siste, så. Noen er ute etter å ta meg, også. Så det er _særlig_ smart av meg å fortelle hvor de skal handle inn utstyret.. Jeg skal bruke det til å ha rundt livet mitt. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg skal bruke det til å ha rundt livet mitt. Ja, ha, ha. Sier _du_ ja. som til ogmed dekker deg under et tilfeldig nick! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg skal bruke det til å ha rundt livet mitt. http://www.solheimsimport.no/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=201 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Går fint an å slå med, og det hat vært så mange voldelige her i det siste, så. Noen er ute etter å ta meg, også. Så det er _særlig_ smart av meg å fortelle hvor de skal handle inn utstyret.. En stol kan også brukes til å slå med, men jeg nekter ikke å fortelle folk veien til IKEA av den grunn...:-) "........................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg skal bruke det til å ha rundt livet mitt. Du skjønte at jeg tøyset litt rundt med deg? Ha en fin kveld! 0 Siter
org Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ja, ha, ha. Sier _du_ ja. som til ogmed dekker deg under et tilfeldig nick! *S* 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 En stol kan også brukes til å slå med, men jeg nekter ikke å fortelle folk veien til IKEA av den grunn...:-) "........................................." *ruller meg i krampelatter* Takk, du fikk meg i godt humør igjen. tannløs og jævlig som jeg er, etter styrten, var jeg litt grinete. Jeg har allerede sendt en link til gutten 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 *S* Hva betyr *s* ? Står ikke i min ordbok... 0 Siter
org Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hva betyr *s* ? Står ikke i min ordbok... Smile... I likhet med dette: :-) 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvor får du IKKE kjøpt det? syns de er i alle klesbutikker for tiden jeg. 0 Siter
Lucretia Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 http://www.bodymap.no/products.asp?mainCatId=8&catId=63 f.eks. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Naglebelte har de mange steder så det burde ikke være noe problem å få tak i. Ta en titt på Carlings og JC 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 I Trondheim antar jeg det fremdeles selges i nesten samtlige boder på den sør-østre torgkvadranten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.