Gå til innhold

Punky Brewster

Gjest lurer jeg på

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Noen som husker tv-serien? Blir den sendt i reprise?

Skrevet

Ja, den serien var bare helt herlig!

Om den kommer i reprise er jeg ikke sikker på. Men jeg håper det!

Skrevet

Ja, den var morsom!

Men når gikk den?

Det må ha vært første halvdel av 80-tallet. Andy Gibb hadde en birolle i en av episodene og han sa takk for seg i 1988.

Skrevet

Husker den godt! Det var en "must" å få med seg (midten av åttitallet?) Husker at jeg og venninna mi bytta en sko hver for å ligne på punky :-)

Skuespilleren som spilte punky har klart seg høvelig bra siden også. Hun spilte blant annet en gjesterolle i friends.

http://www.imdb.com/name/nm0004941/

Skrevet

Det må ha vært første halvdel av 80-tallet. Andy Gibb hadde en birolle i en av episodene og han sa takk for seg i 1988.

:-)

Rart at vi husker så forskjellige ting, for _jeg_ mener å huske at den gamle mannen var den samme som eier hunden Sprocket i Fragglene!! ;-)

DU legger merke til den unge hottien - JEG den gamle gubben! *ha ha*

Skrevet

Rart at vi husker så forskjellige ting, for _jeg_ mener å huske at den gamle mannen var den samme som eier hunden Sprocket i Fragglene!! ;-)

Tror ikke det, nei. Han var derimot med i politiskolen-filmene (men han ligner han i fragglene, ja)

http://www.imdb.com/name/nm0310960/

Skrevet

Jeg er Bee Gees-fan og Andy Gibb er lillebroren til Bee Gees-gutta. Derfor. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...