Gå til innhold

Så stille det var her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Døde dyr er skumle. Særlig mus. Musepest er -svært- ubehagelig og smittsomt. Jeg rører ikke mus, muselort eller musefeller med bare hender, vasker med klor og dypper brukte feller i kokende vann i 10 min.

Jeg tar heller ikke i mus, musepest er fæle greier.

Jeg tar knapt i katten, siden den dreper mus ;o)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

9

• dolores83

2

• flisa

1

• meg__123!

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

*puster lettet ut*

Det er jo tross målet og få redda den prinsessa da.

Jepp, det er viktigere enn mye annet.

Får en liten gameboy-psykose selv når jeg spiller, jeg. Ikke rart de andre klager over at jeg er litt treig å snakke med. ;)

Skrevet

Jepp, det er viktigere enn mye annet.

Får en liten gameboy-psykose selv når jeg spiller, jeg. Ikke rart de andre klager over at jeg er litt treig å snakke med. ;)

Jeg og guttungen sitter ved middagsbordet og diskuterer spill, og hva vårt neste brett er, sambo som har null peiling på slikt, bare rister på hodet.

Det er jo så moro!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Neida. Bare ta deg en rotte med lompe, ketsjup og sement.

Bare si det rett ut, jeg tåler å høre det: Liker du hverken rotter eller katter?

:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg og guttungen sitter ved middagsbordet og diskuterer spill, og hva vårt neste brett er, sambo som har null peiling på slikt, bare rister på hodet.

Det er jo så moro!

Ja, og sååå morsomt når man endelig klarer et vanskelig brett, og så skal man bare se hvordan neste brett er... Og så burtetter. :)

Skrevet

Ja, og sååå morsomt når man endelig klarer et vanskelig brett, og så skal man bare se hvordan neste brett er... Og så burtetter. :)

Jeg bruker guttungen skalkeskjul når jeg kjøper nye spill ;o)

Men nå skal jeg krype til køys.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bruker guttungen skalkeskjul når jeg kjøper nye spill ;o)

Men nå skal jeg krype til køys.

Jeg har ingen å skjule meg bak, får bare stå for hvor barnslig jeg egentlig er.

Ei jeg kjenner spurte meg i dag: Hvor gammel er du egentlig. Sjueåtte åååjjj, sa jeg da. ;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Neida. Bare ta deg en rotte med lompe, ketsjup og sement.

Ja det var stilt her.

Har du lagt deg?

Inntatt sovepillen, og bare venter på at den skal virke?

Sov søtt

Skrevet

Bare si det rett ut, jeg tåler å høre det: Liker du hverken rotter eller katter?

Rotter interesserer meg ikke, men katter har vi hatt mye av. Den aller siste var en perser som døde i 1995, var det vel. Nå skulle jeg ønske at folk ikke lar kattene sine gå løse rundt her. En kattefrøken hopper inn soveromsvinduet.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Rotter interesserer meg ikke, men katter har vi hatt mye av. Den aller siste var en perser som døde i 1995, var det vel. Nå skulle jeg ønske at folk ikke lar kattene sine gå løse rundt her. En kattefrøken hopper inn soveromsvinduet.

Ja, henne har du fortalt om før..

Så koselig. Du tar deg av henne, du?

Å, så snill du er

Skrevet

Ja, henne har du fortalt om før..

Så koselig. Du tar deg av henne, du?

Å, så snill du er

Nope. Hun er forvist. Drar med seg andre katter og holder party både her og der. Alltid sulten og henter mat til mora si :-) Det blir så sabla mye hår bare hun viser seg i 5 min, så fyker det hår overalt.

Skrevet

jeg husker at jeg holdt på å omkomme av angst da jeg fikk besøk av en katt en gang. saken var den at jeg sov søtt (alene) med soveromsvinduet åpent. ante vel fred og ingen fare, i den grad man kan det mens man sover. uansett. midt på natta våkna jeg av at noe rørte på seg rett ved siden av meg, og det lukta dyr. husker jeg rakk å tenke "håper det er en katt" før jeg slo på lyset;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nope. Hun er forvist. Drar med seg andre katter og holder party både her og der. Alltid sulten og henter mat til mora si :-) Det blir så sabla mye hår bare hun viser seg i 5 min, så fyker det hår overalt.

Har du noen å kose med i natt?

Hvis ikke: *nattakos*

Skrevet

jeg husker at jeg holdt på å omkomme av angst da jeg fikk besøk av en katt en gang. saken var den at jeg sov søtt (alene) med soveromsvinduet åpent. ante vel fred og ingen fare, i den grad man kan det mens man sover. uansett. midt på natta våkna jeg av at noe rørte på seg rett ved siden av meg, og det lukta dyr. husker jeg rakk å tenke "håper det er en katt" før jeg slo på lyset;)

Her kommer det østeuropeere inn av vinduene om natten, og roter i garasjene. En gal og brutal nabo dro til en med en hammer. Vi vet ikke om han er i live etter slaget. Datt inn i en bil og forsvant. Å blir drept for å rappe noen dekk eller en drill er trist.

Skrevet

Har du noen å kose med i natt?

Hvis ikke: *nattakos*

I like måte.

:-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Her kommer det østeuropeere inn av vinduene om natten, og roter i garasjene. En gal og brutal nabo dro til en med en hammer. Vi vet ikke om han er i live etter slaget. Datt inn i en bil og forsvant. Å blir drept for å rappe noen dekk eller en drill er trist.

Huff, det der hørtes ikke hyggelig ut.

Får du sove i alt bråket, da?

Skrevet

Jeg har ingen å skjule meg bak, får bare stå for hvor barnslig jeg egentlig er.

Ei jeg kjenner spurte meg i dag: Hvor gammel er du egentlig. Sjueåtte åååjjj, sa jeg da. ;)

Det er viktig og beholde barnet i seg! Så det så!

Skrevet

Jeg var ute og gikk med staver! *dååån*

Flink du er da!

Mine staver tror jeg føler seg glemt, der de står nedstøvet i boden *skjemmes*

Skrevet

Håper den naboen blir/ble straffeforfulgt, men det skjer vel ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...