Gå til innhold

Tips til kjøp av hvitevarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger komfyr, oppvaskmaskin og vil gjerne ha nytt kombiskap også...

Er det noen som har rimelige pakkeløsninger til kjøkken f.eks?

Lyst på noe annet enn hvitt, men da må jeg vel betale også?

Har tittet på finn i hele kveld, men det er bare ett og annet innimellom, og jeg vil gjerne ha garanti på det.

Men jeg er ikke rik, så det er supert om noen kommer med forslag?

Jeg aner liksom ikke om det lønner seg å gå på elkjøp, expert, finn, eller hva...

Thanx.

Skrevet

Du kan jo søke på de ulike kjedene på nettet, så kan du surfe på de ulike produktene deres og sammenligne. :)

Skrevet

Gå til de store kjedene og be om en "pakkepris" på de varene du trenger (siden det er såpass mange ting du skal ha på en gang).

Gjør det også klart at du er ute på en anbudsrunde hos flere, slik at de føler litt ekstra på å presse prisen ned.

Det kan være ganske mange penger å spare på en slik framgangsmåte.

Skrevet

Styr unna store kjeder som selger veldig billig. Ofte finnes ikke varen på lager og du må vente lenge på å få den eller ender opp med et dyrere kjøp alikevel.

Disse kjedene er heller ikke gode på reparasjoner eller annen reklamasjon eller levering. Jeg har erfaring fra elkjøp her.

Det kan gjerne være kjedebutikk altså, men litt mindre selvstendig butikk som du får ekstra god hjelp i og som gjerne kjører ut varene gratis og setter dem på plass på kjøkkenet uten tillegg i prisen. Man får ekstra god service på det meste av tjenester og det kan lønne seg i lengden.

Så dette er ting jeg ville ha sjekket opp. Snakk gjerne med andre i nærområdet ditt som har vært i forbindelse med din butikk før og hør deres erfaring.

ostepop1365380989
Skrevet

Jeg anbefaler IKKE Elkjøp iallefall... De er elendig på service. ELENDIG!!!

Skrevet

Jeg syns Obs er bra på hvitevarer. Bra utvalg, god service og så er det råbra å få igjen 3 % av kjøpesummen på nyåret! :)

Skrevet

Jeg anbefaler IKKE Elkjøp iallefall... De er elendig på service. ELENDIG!!!

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...