Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 bla. er giftige. Hvorfor er det da _ikke_ giftig /rusende å røyke en grønn banan? Skjønner ikke hvorfor 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 En banen trenger ikke være grønn for å være giftig å røyke. Hvis du tørker strengene på innsiden av skallet så skal det visst være en ganske heftig, OG livsfarlig rus. "......................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 En banen trenger ikke være grønn for å være giftig å røyke. Hvis du tørker strengene på innsiden av skallet så skal det visst være en ganske heftig, OG livsfarlig rus. "......................................." Herregud! Og dette har jeg gått og innhalert de siste dagene! Jeg er lurt! Kanskje jeg er døden nær! *stønn* Takk for at du varslet meg! *Bla i katalogen* "nærmeste lege,...hmm.." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.