Gå til innhold

oops - fikk feilsendt sms...

Anbefalte innlegg

Gjest gjorde jeg riktig?
Skrevet

I går fikk jeg en sms som overhodet ikke var ment for meg. Søkte opp nummeret på nettet, og vedkommende var tidligere mor i barnehagen jeg jobber (har nok ikke slettet meg fra kontaktlisten).

Sms'en sa ikke noe konkret, men det var svært tydelig at noe ikke akkurat var helt greit for tiden...

Jeg skrev tilbake at jeg trodde hun hadde feilsendt meldingen, at jeg håpet hun og X hadde det bra, og at hun måtte hilse så masse fra meg... Vi hadde et nært og godt forhold.

Har ikke fått noe svar. Så har jeg grublet litt, og tenkte jeg skulle spørre her; var det dumt av meg å skrive tilbake??

Hadde _jeg_ feilsendt en melding, ville jeg jo likt å vite hvem den havnet hos, slik at jeg kunne fått sendt den til riktig person om ikke annet.

Det kan jo hende at dette hun skrev om var såpass alvorlig (noe det ser ut som at det kan være), at det var veldig ille at det kom til andre? Jeg vil jo aldri røpe noe av det som står der til noen, men jeg hadde kanskje trodd at hun ville skrive tilbake iallefall.

Hva syns dere?

Skrevet

Kanskje hun ble så flau at hun ikke ville tenke mer på det, og derfor lar være å svare.

Jeg har gjort det samme som deg, svart tilbake hvis jeg har fått meldinger som åpenbart ikke er til meg. Ikke så ofte det har skjedd, men noen ganger. Har fått svar tilbake, og ikke, det har vært litt forskjellig.

Gjest gjorde jeg riktig?
Skrevet

Kanskje hun ble så flau at hun ikke ville tenke mer på det, og derfor lar være å svare.

Jeg har gjort det samme som deg, svart tilbake hvis jeg har fått meldinger som åpenbart ikke er til meg. Ikke så ofte det har skjedd, men noen ganger. Har fått svar tilbake, og ikke, det har vært litt forskjellig.

ok. takk for svar :)

Skrevet

Jeg har en gang fått en feilsendt SMS, fra en munter mann i syden. Nummeret tilhørte en ukjendt mann et annet sted i landet. Jeg skrev tilbake i samme tone, og prøvde å forklare at det var feil nummer. Jeg tror han misforstod svaret, for han skrev han skulle ringe etter ferien, for han måtte som vanlig ha hjelp med selvangivelsen! Noen uker senere ringte han...

Skrevet

Jeg har en gang fått en feilsendt SMS, fra en munter mann i syden. Nummeret tilhørte en ukjendt mann et annet sted i landet. Jeg skrev tilbake i samme tone, og prøvde å forklare at det var feil nummer. Jeg tror han misforstod svaret, for han skrev han skulle ringe etter ferien, for han måtte som vanlig ha hjelp med selvangivelsen! Noen uker senere ringte han...

Hvordan gikk det med selvangivelsen, da?

Skrevet

Hvordan gikk det med selvangivelsen, da?

Jeg hjalp ham ikke; fristen var jo ute igså...

Skrevet

Jeg hjalp ham ikke; fristen var jo ute igså...

Du kunne jo ha kommet med noen freske fradragsposter og etterpå sendt regning på konsulenthonorar!! ;-)

Gjest gjorde jeg riktig?
Skrevet

hahaha.. Da var han ikke akkurat helt i vater, spør du meg.. ;)

Men men, da har man iallefall sagt fra. Syns det var riktig å gjøre det jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...