Gå til innhold

Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt juletur til Thailand i år og nå ble jeg litt skeptisk.

Går dette statskuppet over i løpet av kort tid eller? Jeg vil ikke tilbringe jul og nyttår i Norge :(

Gjest Lalalalalalalla
Skrevet

Ikke ta alle sorger på forskudd da.Mye kan skje innen jul.( Innen 1 uke også...)

GOD TUR til Thailand

Skrevet

Ikke mal fanden på veggen nå.

Ingen fare med å reise, dette går helt fint. Det er rolig i landet der, så blir det ikke noe mer ut av det enn det er nå, så kan dere trygt reise. Det er jo ikke nødvendig å dra akkurat dit hvor det er opptøyer i tilfelle. Byen er stor om dere skal til Bankgok så det er lett å styre unna eventuelt bråk.

Skrevet

Ikke mal fanden på veggen nå.

Ingen fare med å reise, dette går helt fint. Det er rolig i landet der, så blir det ikke noe mer ut av det enn det er nå, så kan dere trygt reise. Det er jo ikke nødvendig å dra akkurat dit hvor det er opptøyer i tilfelle. Byen er stor om dere skal til Bankgok så det er lett å styre unna eventuelt bråk.

Takk for positive vibrasjoner, vi skal til Phuket så det er jo langt fra Bangkok og leeeenge til.

Har bare alltid drømt om å dra til Thailand og trodde dette var et rolig land med smilende mennesker :)

Skrevet

Huff, tenkte det samme som deg. Vi skal til Thailand utpå senvinteren, men hvis vi skulle reist i dag, tror jeg jommen jeg hadde blitt hjemme...

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å dra.

Det er lite som tyder på at statskuppet blir av det voldelige slaget.

Skrevet

Takk for positive vibrasjoner, vi skal til Phuket så det er jo langt fra Bangkok og leeeenge til.

Har bare alltid drømt om å dra til Thailand og trodde dette var et rolig land med smilende mennesker :)

Da anbefaler jeg deg å dra og kose deg:-)

Phuket skal det være fint og koselig og det er nok ingen fare å dra dit. Skjer det noe der nede så er det deler av Bankgok som vil få bråket.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å dra.

Det er lite som tyder på at statskuppet blir av det voldelige slaget.

Nå er det heldigvis ikke før i julen vi skal dra og da har antageligvis alt roet seg igjen.

Jeg hadde heller ikke hatt problemer med å dra nå hvis jeg hadde vært alene, men vi skal ha med fire unger og da må man liksom være enda mer forsiktig.

Men det ordner seg sikkert :)

Skrevet

Huff, tenkte det samme som deg. Vi skal til Thailand utpå senvinteren, men hvis vi skulle reist i dag, tror jeg jommen jeg hadde blitt hjemme...

Det roer seg helt sikkert der nede innen vi skal dra. God tur. Hvor skal dere?

Skrevet

Tviler på at dette vil eskalere til noen voldlige opptøyer.

Så langt jeg har forstått det, så støttes aksjonen av kongen, og det er på tide at noen tar et oppgjør med den kjeltringen Taksin.

Hvis de militære står for det de sier om demokratiske valg (vilket jeg tror de vil gjøre), så er dette sansynligvis til det beste for Thailands videre utvikling.

Skrevet

Det roer seg helt sikkert der nede innen vi skal dra. God tur. Hvor skal dere?

Tror det går bra, jeg også! De har jo hat militærkupp der noen ganger, og det har stort sett vært relativt fredelige kupp.

Vi vet ikke helt sikkert hvor vi skal ennå, vi har bestilt fly til Bankok. Satser på et opphold på en av øyene i Bankokbukta.

Skrevet

Ingen fare så lenge myndigheten ikke anbefaler å ikke reise til landet (og gjør det det har du krav på pengene tilbake). Det ser ikke ut til å bli et voldelig kupp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...