Gå til innhold

Libra kurs

Gjest Tykk og desperat

Anbefalte innlegg

Gjest Tykk og desperat
Skrevet

Noen som har gått på det ? Hvor mye gikk du/dere ned ?

Skrevet

Jeg går et nå, og liker opplegget veldig godt. Man kan spise absolutt alt - bare ikke alltid :-)

Det er enkelt å følge opplegget, man skal spise fem ganger om dagen, så man sulter overhodet ikke.

Kurslederen vår anbefaler at man ikke går ned mer enn 1/2 - 1 kilo hver uke.

Forrige gang jeg gikk kurset (for fem år siden, før bryllupet) gikk jeg ned 14 kilo over to kurs. Holdt vekta til jeg ble gravid.

Gjest amparro...
Skrevet

Jeg går et nå, og liker opplegget veldig godt. Man kan spise absolutt alt - bare ikke alltid :-)

Det er enkelt å følge opplegget, man skal spise fem ganger om dagen, så man sulter overhodet ikke.

Kurslederen vår anbefaler at man ikke går ned mer enn 1/2 - 1 kilo hver uke.

Forrige gang jeg gikk kurset (for fem år siden, før bryllupet) gikk jeg ned 14 kilo over to kurs. Holdt vekta til jeg ble gravid.

Jeg har gått på Libra, var kjempefornøyd. Jeg hr gått opp igjen. Men det er jo min egen skyld. Jeg gikk ned ca. 1 kg i uka.

Skrevet

Jeg har gått på Libra, var kjempefornøyd. Jeg hr gått opp igjen. Men det er jo min egen skyld. Jeg gikk ned ca. 1 kg i uka.

Da var kurset kanskje ikke så bra allikevel?

Kostholdsendring er noe annet enn å slanke seg ned til en eller annen fest.

Skrevet

Libra bygger på at man må legge om kostholdet og øke aktiviteten. Hvordan man følger opp dette opplegget etter kursslutt, er jo opp til enhver. Selv holdt jeg opplegget med enkelhet i to år, og gikk ned litt til for så å holde vekta stabil. Så ble jeg gravid to ganger på kjappen, og la på meg da.

Gjest skjønner du vel .... ?
Skrevet

Selvfølgelig er kurset bra !

Det er i hodet det sitter, det hjelper ikke å gå på et kurs for så å tro at du ikke må fortsette levemåten som en hadde under kurset ....

Skrevet

Jeg har gått på det og kan anbefale det på det varmeste.

Man kan spise det meste i små mengder. Og man må også spise et klibrød før hvert måltid. Pluss masse vann.

Jeg gikk ned 18 kg,men har gått opp litt nå i sommer,så nå er jeg på kuren igjen...,men det er veldig enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...