Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei vennine av meg spurte for en mnd. siden om hun kunne ha 40 års dagen her hjemme hos oss.

Grunnen er at hun har en leilighet og vi har et stort hus,med plass til de hun vil invitere.(ca.30 stk)

Det skulle være den siste helga i september.

Nå ringte hun i stad og sa at alt var klart til helga!!

Jeg har ordnet det slik at ingen av ungene er hjemme NESTE helg!

Siden det er den første på søndagen trodde jeg jo at det var den siste helga :(

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre?!

Hun har sendt innbydelsene ut for lenge siden og alt...

Jeg kjenner ikke de hun har innvitert ,men regner jo med at det blir litt bråk med så mange?!

Måtte bare få lettet frustrasjonen min litt her...

Hilsen

Skrevet

Da har du ikke annet å gjøre enn å stille huset klart da. Det skulle vel ikke være så umulig eller?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Der hadde nok jeg også misforstått. Jeg ville nok også kalt neste helg for siste helga i september.

Håper det ordner seg allikvel da.

Skrevet

Da har du ikke annet å gjøre enn å stille huset klart da. Det skulle vel ikke være så umulig eller?

Joda jeg stiller huset klart jeg ,men ungene får vel null søvn da ;o)

Folka kommer i 19:00 tida og hun regnet med at de gikk i 03:00 tida.

Dessuten har jeg ikke sansen for store fester med alkohol,når det er 4 unger i huset....

Skrevet

Der hadde nok jeg også misforstått. Jeg ville nok også kalt neste helg for siste helga i september.

Håper det ordner seg allikvel da.

Joda ; men får problemer med å plassere bort 4 unger til helga da ;o)

Liker ikke store fester med barn i huset.

Småfulle folk,etc...

Hilsen

Gjest blomsterløk
Skrevet

Småfulle folk,etc...

Hilsen

Nei, det skjønner jeg veldig godt.

Greit å plassere dem bort når det er fester i heimen.

Og ikke barebare å få barnevakt så kort tid i forveien heller.

Håper dere får en hyggelig kveld lell.

Skrevet

Nei, det skjønner jeg veldig godt.

Greit å plassere dem bort når det er fester i heimen.

Og ikke barebare å få barnevakt så kort tid i forveien heller.

Håper dere får en hyggelig kveld lell.

Takk!

Nei ; vi bruker ikke barnevakter.

Hvis vi en sjelden gang går ut der det de 2 eldste som er passer på.

Og de er jo hjemme denne helgen ;o)

Av og til hadde det vært greit med litt slekt....

Hilsner fra

Skrevet

OIIIIII!

Det var en klemme, ja. Ikke bare, bare å plassere fire unger noen andre steder, nei.

Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til!

Skrevet

Småfulle folk,etc...

Hilsen

Kjedelig misforståelse.. Tror du likevel at ungene sover godt selv om det er fest? Mine barn sover utrolig godt selv om mannen min borer, sager og hamrer nesten hver eneste kveld for tiden.

Vi hadde også bursdagsfeiring med mange feststemte mennesker her. Det gikk veldig fint, men så har mine barn skikkelige sovehjerter da.

Verre blir det å ta seg av lysvåkne unger dagen derpå. Festen kan jo vare lenge. Kanskje en av dere kan legge seg innen rimelig tid..

Skrevet

Takk!

Nei ; vi bruker ikke barnevakter.

Hvis vi en sjelden gang går ut der det de 2 eldste som er passer på.

Og de er jo hjemme denne helgen ;o)

Av og til hadde det vært greit med litt slekt....

Hilsner fra

Dere får ta en ringerunde til barnas venner (dvs foreldrene) og høre om det passer med et overnattingsbesøk..

Forklar situasjonen, kanskje noen til og med kan ta i mot to..

Skrevet

OIIIIII!

Det var en klemme, ja. Ikke bare, bare å plassere fire unger noen andre steder, nei.

Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til!

Takk ; ble helt stum i telefonen så jeg må nok finne ut av dette roetet ;o)

Hilsen

Skrevet

Har de ingen klassevenner eller noe de kan sove hos?

Bare si det som det er, det har blitt en misforståelse - og nå har du et problem...

Skrevet

Kjedelig misforståelse.. Tror du likevel at ungene sover godt selv om det er fest? Mine barn sover utrolig godt selv om mannen min borer, sager og hamrer nesten hver eneste kveld for tiden.

Vi hadde også bursdagsfeiring med mange feststemte mennesker her. Det gikk veldig fint, men så har mine barn skikkelige sovehjerter da.

Verre blir det å ta seg av lysvåkne unger dagen derpå. Festen kan jo vare lenge. Kanskje en av dere kan legge seg innen rimelig tid..

Tja ; jeg sitter å planlegger hvor de skal ligge for å høre minst mulig.

Festen skal holdes i 1 etg. og i kjelleren.

Det mest lydtette soverommet er nok vårt da , så vi får slenge noen av dem inn der ;O)

Men de har nok ikke de samme sovehjertene som dine...

Hilsen

Skrevet

Har de ingen klassevenner eller noe de kan sove hos?

Bare si det som det er, det har blitt en misforståelse - og nå har du et problem...

Hehe...da får nok hun også et problem ,med alle de hun har sendt innbydelser til ;o)

Jeg tenker så det knaker og håper at de to eldste kan ligge borte.

De to yngste finner vi ikke plass til...

Hilsner fra tenkende

Skrevet

Dere får ta en ringerunde til barnas venner (dvs foreldrene) og høre om det passer med et overnattingsbesøk..

Forklar situasjonen, kanskje noen til og med kan ta i mot to..

Tror nok at vi kan få plassert bort de to eldste ; verre blir det med de 2 yngste.

Hilsner fra grublende

Skrevet

Hehe...da får nok hun også et problem ,med alle de hun har sendt innbydelser til ;o)

Jeg tenker så det knaker og håper at de to eldste kan ligge borte.

De to yngste finner vi ikke plass til...

Hilsner fra tenkende

De to eldste går fint :)

Jeg reiser på ferie nå, ellers kunne de yngste vært hos meg, beklager :(

Men har de ingen venner fra skole/barnehage som de kan være hos én natt?

Skrevet

Tja ; jeg sitter å planlegger hvor de skal ligge for å høre minst mulig.

Festen skal holdes i 1 etg. og i kjelleren.

Det mest lydtette soverommet er nok vårt da , så vi får slenge noen av dem inn der ;O)

Men de har nok ikke de samme sovehjertene som dine...

Hilsen

Jeg forstår ikke helt hvorfor foreldre i dag er så hysteriske når det gjelder barn og en fest i ny eller ne?

Da jeg var barn synes jeg og min søster det var kjempestas at mamma og de hadde fest. Vi bodde i et gammelt hus og kunne høre det meste. Alt vi hørte var glade mennesker som lo og pratet. Avogtil sang de mens en eller annen spilte gitar.

Det var jo så spennende! Og vi lå og lyttet helt til vi sovnet av ren og skjær utmattelse, så det var ikke bare foreldre som kunne sove lenge dagen derpå....

Skal ikke barn få oppleve at foreldre har et sunt og greit forhold til alkohol og fest...

Og jeg snakker selvfølgelig IKKE om fyllefester med all dritten som kan følge med slikt.

Ønsker deg masse lykke til med festen!

Skrevet

De to eldste går fint :)

Jeg reiser på ferie nå, ellers kunne de yngste vært hos meg, beklager :(

Men har de ingen venner fra skole/barnehage som de kan være hos én natt?

God tur ;o)

Lillejenta har ikke gått i barnehage og nettopp begynt i 1 klasse.

Vi har prøvd med overnatting hos naboen ; men hun liker det absolutt ikke!

Hun ville hjem klokka 2 på natta ; så det spørs om naboen vil prøve seg igjen...

Guttungen min sliter med kneblødning for tida ; og da er hjemme best.Medisinering,etc.

Hilsen

Skrevet

En slik misforståelse har jeg også opplevd, og måtte styre en masse :o)

Men du, en tanke som slo meg, hvis det er slik at de 2 eldste kan passe de minste, kunne ikke de ha fått sovet i leiligheten til venninna di da?

Og så kan hun overnatte hos deg? Siden hun må jo være sistemann som går, siden det er hennes fest?

Skrevet

En slik misforståelse har jeg også opplevd, og måtte styre en masse :o)

Men du, en tanke som slo meg, hvis det er slik at de 2 eldste kan passe de minste, kunne ikke de ha fått sovet i leiligheten til venninna di da?

Og så kan hun overnatte hos deg? Siden hun må jo være sistemann som går, siden det er hennes fest?

Godt forslag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...