Gå til innhold

Jeg er 34 og ser ut som jeg er 25...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg være flau, har ikke tenkt så mye over dette og er jo fornøyd med at jeg ser yngre ut enn jeg er. Føler meg yngre og, som om jeg skulle være rundt 25. Hmm, merkelige greier.

Men kanskje andre synes det er litt underlig og oppfatter meg som yngre enn det jeg er. Behandler man ei dame på 34 annerledes enne ei dame på 25?

Gjest stort sett bare positivt
Skrevet

At du fysisk holder deg godt er vel stort sett bare positivt.

Og det er fint å være ungdommelig og ung til sinns.

Men det er jo greit å utstråle / vise noe av den erfaringen man har, enten generell livserfaring eller yrkeserfaring osv. Og at man kan kle og te seg voksent (ikke satt og gammelt) i de situasjonene der det er det beste. Særlig hvis man har en jobb der man har ansvar, andre rapporterer til deg osv, er det greit at alle føler det er riktig at du har dette ansvaret.

Gjest fortsatt ung?
Skrevet

Sånn har jeg det også...

Er 35. men får ofte høre at folk tror jeg er flere år yngre...

Er jo glad for å ha et ungdommelig utseende. Og jeg er vel forholdsvis ungdommelig i væremåte også, og føler meg fortsatt ganske ung, selvom jeg har både barn og mann og hus og jobb og full pakke...

Det er litt frustrerende faktisk. For jeg føler at det ikke er samsvar mellom hvordan jeg ser ut og føler meg, og det som er min reelle alder og livssituasjon...

Skrevet

Luksusproblem.

Jeg har det også sånn, og trives med det.

Det var litt kjipt da jeg var 18 og dørvaktene knapt trodde på legget mitt, men nå er det bare stas å se noen år yngre ut enn jeg er.

Skrevet

Det var ikke morsomt da jeg var yngre, men nå liker jeg veldig godt å se mye yngre ut enn mine 40 år :)

Skrevet

Jeg har det også sånn og tar det som et kompliment!

Jeg er 37 og hvis noen tror jeg er 10 år yngre så er jeg happy for det!

Tror ikke en dame på 25 og en på 35 blir behandlet forskjellig. Selv har jeg venninner som er både 10 år yngre og 10 år eldre enn meg, men vi tenker sjelden over det.

Skrevet

Er kjedelig nå når jeg er såppass ung, og ikke nesten får kjøpt en pakke paracet uten id.

Men blir sikkert morsommere senere..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...