Gå til innhold

Tolkning av "kjappiser"

Anbefalte innlegg

Hei godt folk..! Åssen tolker dere "en kjapp en"? Jeg ser for meg full rulle i 5 minutter hvor som helst, når som helst... men hva med orgasme og sånt? Mannen klarer sikkert å komme på så kort tid, og helt sikkert kortere.. men kvinnen? Vi er vel litt mer kompliserte :) Særlig for oss som "bare" får klotorisorgasme..! Må vel være i det rette humøret om jeg skal klare det på så kort tid.. hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246576-tolkning-av-kjappiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• morsan

16

• tzatziki1365380058

8

• Goliath

7

Kjappiser er noe som skjer impulsivt der og da. Digg :-D Jeg forbinder kjappiser med å bli tatt bakfra mens jeg lener meg over kjøkkenbenken ;-)

Veldig sjelden jeg får orgasme da selv om jeg prøver å hjelpe til. Han får alltid.

Over i løpet av noen minutter.

Annonse

"Jeg ser for meg full rulle i 5 minutter hvor som helst, når som helst..."

Det er det jeg tenker på som en "kjapp en" også. Det er impulsivt, uten planlegging.

Men orgasme? Javisst, jeg tenner på sånne overraskelser. Så jeg har ikke noe problem med å komme raskt, ikke mannen min heller.

Oi. Det hørtes mer enn litt irriterende ut! - For begge altså.

Hvorfor i alle dager skulle det være irriterende?

Er jeg kåt på forhånd, så kan jeg også komme etter 10 sekund. Men det betyr jo ikke at jeg er ferdig etter 10 sekund. Orgasmer kan komme på rekke og rad. Så jeg kan komme mange ganger mens partneren min koser seg til han også etterhvert får orgasme.

Oi. Det hørtes mer enn litt irriterende ut! - For begge altså.

Irriterende nei? Dvs. det kan være litt irriterende om han kommer for fort for han klarer ikke flere runder på rappen. Men det gjør jeg! :o) Så om jeg får orgasme med en gang spiller det ingen rolle, jeg er klar med en gang etterpå jeg.

Kjappiser er noe som skjer impulsivt der og da. Digg :-D Jeg forbinder kjappiser med å bli tatt bakfra mens jeg lener meg over kjøkkenbenken ;-)

Veldig sjelden jeg får orgasme da selv om jeg prøver å hjelpe til. Han får alltid.

Over i løpet av noen minutter.

Hva får DU ut av det da??

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina...

Nei Takk!!

Kall meg gjerne prippen, men denslags "kjappiser" er ikke noe for meg...

Irriterende nei? Dvs. det kan være litt irriterende om han kommer for fort for han klarer ikke flere runder på rappen. Men det gjør jeg! :o) Så om jeg får orgasme med en gang spiller det ingen rolle, jeg er klar med en gang etterpå jeg.

det er jo litt forskjell på menn og kvinner der da...

Kvinner klarer fint å gjennomføre et samleie etter en orgasme. Det er værre for menn..

Annonse

Hvorfor i alle dager skulle det være irriterende?

Er jeg kåt på forhånd, så kan jeg også komme etter 10 sekund. Men det betyr jo ikke at jeg er ferdig etter 10 sekund. Orgasmer kan komme på rekke og rad. Så jeg kan komme mange ganger mens partneren min koser seg til han også etterhvert får orgasme.

Hmm...

Det trenger kanskje ikke være være over, nei. Det er som Goliath sier individuelt. For meg hadde det vært irriterende i alle fall.

:)

Hehe. Der er jeg litt mer "gutt" enn deg, tydeligvis. :)

Hmm...

Det trenger kanskje ikke være være over, nei. Det er som Goliath sier individuelt. For meg hadde det vært irriterende i alle fall.

:)

Bra vi er forskjellige der :-)

Jeg tror Goliath har rett i at det er sjeldent for kvinner å komme så raskt. Jeg har ikke hørt om noen venninner som er like "lettantennelige" som meg.

Men her på dol er det noen av oss :-)

Jeg får vel la være å ramse opp nick, og heller la dem stå frem selv ;-)

Bra vi er forskjellige der :-)

Jeg tror Goliath har rett i at det er sjeldent for kvinner å komme så raskt. Jeg har ikke hørt om noen venninner som er like "lettantennelige" som meg.

Men her på dol er det noen av oss :-)

Jeg får vel la være å ramse opp nick, og heller la dem stå frem selv ;-)

Driver du kartlegging? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...