Gå til innhold

Tolkning av "kjappiser"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• morsan

16

• tzatziki1365380058

8

• Goliath

7

Annonse

Hva får DU ut av det da??

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina...

Nei Takk!!

Kall meg gjerne prippen, men denslags "kjappiser" er ikke noe for meg...

"Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina..."

Og jeg hadde digget det rått. Men det er fordi jeg ikke hadde stått utilfredsstilt tilbake, for jeg hadde kommet kjapt selv, minst en gang på den tiden. :-)

Bra vi er forskjellige der :-)

Jeg tror Goliath har rett i at det er sjeldent for kvinner å komme så raskt. Jeg har ikke hørt om noen venninner som er like "lettantennelige" som meg.

Men her på dol er det noen av oss :-)

Jeg får vel la være å ramse opp nick, og heller la dem stå frem selv ;-)

Jeg står fram som en av de lettanntennelige som kommer og kommer og kommer. ;-)

Du får holde tellingen over hvor mange som står fram du. *s*

Annonse

Hva får DU ut av det da??

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina...

Nei Takk!!

Kall meg gjerne prippen, men denslags "kjappiser" er ikke noe for meg...

Jeg hadde digget det like rått som Amber, sannsynligvis hadde jeg nok ikke rukket å komme, men du verden så opphissende og frekt det hadde vært! :o)

Hvorfor i alle dager skulle det være irriterende?

Er jeg kåt på forhånd, så kan jeg også komme etter 10 sekund. Men det betyr jo ikke at jeg er ferdig etter 10 sekund. Orgasmer kan komme på rekke og rad. Så jeg kan komme mange ganger mens partneren min koser seg til han også etterhvert får orgasme.

"Så jeg kan komme mange ganger mens partneren min koser seg til han også etterhvert får orgasme. "

Akkurat det er såå bra! :-)

Sånn er det her og. Jeg mister som regel tellingen etter de første, og jeg kan holde på lenge. Digg for begge to det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...