Gå til innhold

Tolkning av "kjappiser"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• morsan

16

• tzatziki1365380058

8

• Goliath

7

Hva får DU ut av det da??

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina...

Nei Takk!!

Kall meg gjerne prippen, men denslags "kjappiser" er ikke noe for meg...

Som amber og lillemus, så liker jeg det.

Ja, jeg har gjort det noen ganger, og kommet hver gang. Men jeg tror at jeg også hadde blitt skuffet om jeg ikke kom, sånn som deg.

Annonse

Annonse

Som amber og lillemus, så liker jeg det.

Ja, jeg har gjort det noen ganger, og kommet hver gang. Men jeg tror at jeg også hadde blitt skuffet om jeg ikke kom, sånn som deg.

Mener dere at dere føler dere snytt eller utnyttet om dere en gang i blant ikke kommer?

Det høres veldig fjernt ut for meg. Om jeg en gang iblant ikke kommer, så synes jeg det er helt greit. "Utbyttet" av det hele ligger ikke i de siste 10 sekundene...for meg i alle fall.

Ja, det er barn i huset. Dessuten kan det være folk i naborommet på hytteturer :-)

"Dessuten kan det være folk i naborommet på hytteturer :-) "

Så sant så sant. Jeg tenkte på det da vi var på hytteturen, for jeg pleier ikke være så lydløs alltid, Men hyler gjør ikke jeg heller. :-)

Mener dere at dere føler dere snytt eller utnyttet om dere en gang i blant ikke kommer?

Det høres veldig fjernt ut for meg. Om jeg en gang iblant ikke kommer, så synes jeg det er helt greit. "Utbyttet" av det hele ligger ikke i de siste 10 sekundene...for meg i alle fall.

"Mener dere at dere føler dere snytt eller utnyttet om dere en gang i blant ikke kommer?2

Eh, jeg tror jeg ville følt meg snytt (ikke utnyttet) om jeg ikke kom ved en kjappis. Men det har jeg aldri opplevd.

Jeg har opplevd å ikke komme ved vanlige "runder" i senga, men det er ytterst sjeldent. Så jeg er vel litt bortskjemt.

"Dessuten kan det være folk i naborommet på hytteturer :-) "

Så sant så sant. Jeg tenkte på det da vi var på hytteturen, for jeg pleier ikke være så lydløs alltid, Men hyler gjør ikke jeg heller. :-)

Jeg tenkte også på det, men jeg hørte hverken snorking eller andre lyder fra dere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...