Gå til innhold

Tolkning av "kjappiser"

Anbefalte innlegg

Mener dere at dere føler dere snytt eller utnyttet om dere en gang i blant ikke kommer?

Det høres veldig fjernt ut for meg. Om jeg en gang iblant ikke kommer, så synes jeg det er helt greit. "Utbyttet" av det hele ligger ikke i de siste 10 sekundene...for meg i alle fall.

Jeg føler meg ikke snytt dersom så skulle skje, ihvertfall. Jeg vet at det ligger plenty med muligheter ved en senere anledning, samt at det er jo deilig uansett.

Men hadde det å ikke komme selv skjedd mye oftere, så hadde jeg nok følt meg litt snytt, ja.

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• morsan

16

• tzatziki1365380058

8

• Goliath

7

Jeg føler meg ikke snytt dersom så skulle skje, ihvertfall. Jeg vet at det ligger plenty med muligheter ved en senere anledning, samt at det er jo deilig uansett.

Men hadde det å ikke komme selv skjedd mye oftere, så hadde jeg nok følt meg litt snytt, ja.

Ja, det var vel helst løvinnens reaksjon jeg reagerte på her...

Mener dere at dere føler dere snytt eller utnyttet om dere en gang i blant ikke kommer?

Det høres veldig fjernt ut for meg. Om jeg en gang iblant ikke kommer, så synes jeg det er helt greit. "Utbyttet" av det hele ligger ikke i de siste 10 sekundene...for meg i alle fall.

Jeg hadde følt meg snytt ja. Ihvertfall hvis det skjedde ofte.

Men nå pleier jeg jo å komme så jeg er ikke i den situasjonen.

Hva får DU ut av det da??

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina...

Nei Takk!!

Kall meg gjerne prippen, men denslags "kjappiser" er ikke noe for meg...

Føler meg ikke snytt i det hele tatt jeg :-) Jeg får mitt senere.

Jeg gjør det ikke for å være "snill", jeg er kåt og helt med. Har vi tid og det passer så kan det hende at det blir litt oralsex etterpå og det funker som f*** for meg.

Dersom jeg ikke får orgasme der og da så kan jeg gå småkåt i mange timer. Da er sjansen for at det blir noe mer enn en kjappis senere absolutt til stede.

Annonse

"Så jeg kan komme mange ganger mens partneren min koser seg til han også etterhvert får orgasme. "

Akkurat det er såå bra! :-)

Sånn er det her og. Jeg mister som regel tellingen etter de første, og jeg kan holde på lenge. Digg for begge to det. :-)

Dere mååå gni det inn altså *hmpfr* ;o)

Hva får DU ut av det da??

Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina...

Nei Takk!!

Kall meg gjerne prippen, men denslags "kjappiser" er ikke noe for meg...

Jeg føler meg ikke utnyttet, men jeg føler at jeg har gitt noe godt til sambo. Slik sett får jeg utbytte av det jeg også, på ett litt annen måte.

Men det vigtigste er vel at paret finner de medtodene som passer dem best :o) Enyen det er kjappis eller noe anet.

"Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina..."

Og jeg hadde digget det rått. Men det er fordi jeg ikke hadde stått utilfredsstilt tilbake, for jeg hadde kommet kjapt selv, minst en gang på den tiden. :-)

Da er det jo litt annerledes hvis du kommer selv.

Det tror jeg faktisk jeg også hadde gjort. Særlig hvis jeg var litt kåt på forhånd..

Jeg er vel også litt bortskjemt med at jeg alltid får orgasme under sex.

(som ikke foregår bakfra oppetter kjøkkenbenken riktignok)

Men jeg svarte jo til "karol" som sa at hun sjelden fikk det under en "kjappis."

Men hvorfor ta "kjappiser" så bare den ene (mannen) får orgasme, når man kanskje like gjerne kunne holdt på et par minutter ekstra så det går for begge???

Jeg hadde følt meg snytt hvis jeg rakk å bli kåt, men ikke fikk det fullbyrdet med en orgasme.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...