Gå til innhold

Tolkning av "kjappiser"

Anbefalte innlegg

"Jeg hadde følt meg brukt og utnyttet hvis jeg hadde blitt tatt bakfra over kjøkkenbenken, mens typen peiset på til han fikk orgasme selv, og lot meg stå igjen utilfredsstillt med sæden hans rennende mellom beina..."

Og jeg hadde digget det rått. Men det er fordi jeg ikke hadde stått utilfredsstilt tilbake, for jeg hadde kommet kjapt selv, minst en gang på den tiden. :-)

Enig med amber sun - jeg hadde også digget det rått... I like :-)

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• morsan

16

• tzatziki1365380058

8

• Goliath

7

Ehh.... Hvert tiende sekund er det litt slitsom, eller? ;-)

Godt mulig jeg har uvanlig kraftige orgasmer. Blir litt slått ut av dem i alle fall... På en fin måte.

Det finnes mange forskjellige orgasmer. Og selv om man får en etter kort tid så betyr ikke det at de neste kommer hvert tiende sekund, da:)

tzatziki1365380058

Det er det!

Jeg tror de skryter :)

Eller de legger noe annet i orgasme enn jeg gjør.

Eventuelt er den halve prosenten av kvinnene her til lands som har det sånn samlet her på dol. Det kan jo hende.

De stemmer i alle fall veldig dårlig med statistikken.

Neida, jeg er ikke bitter :)

Annonse

En til her...

Du verden! Vi er jo slett ingen utrydningstruet rase, jo!

Jeg begynner nesten å lure på om tzatziki har rett, når hun sier lenger oppe her at den halve prosenten som lett får orgasme er samlet her på dol.

Eller så er statistikken gal, det er også en mulighet.

Men veldig hyggelig å høre at vi er så mange :-)

er nok ikke bare oss kvinner som bruker lang tid heller!jeg missunner dem som har en mann som spruter fort og kan ta kjappiser!dem er heldige!

min trenger også meget lang tid. Så lang tid at det er sjelden han kommer inni meg, for vi blir så slitne at vi må stoppe, og avslutte oralt eller ved hjelp av hender. Men så blir jeg ekstra glad de gangene han faktisk kommer inni meg (kanskje ca 5 ganger på de snart 5 månedene vi har vært sammen)

min trenger også meget lang tid. Så lang tid at det er sjelden han kommer inni meg, for vi blir så slitne at vi må stoppe, og avslutte oralt eller ved hjelp av hender. Men så blir jeg ekstra glad de gangene han faktisk kommer inni meg (kanskje ca 5 ganger på de snart 5 månedene vi har vært sammen)

min har kanskje kommet en gang på¨8 mnd inni meg!må alltid runke han eller suge han for at han skal komme:(savner kjappiser

Jeg tror de skryter :)

Eller de legger noe annet i orgasme enn jeg gjør.

Eventuelt er den halve prosenten av kvinnene her til lands som har det sånn samlet her på dol. Det kan jo hende.

De stemmer i alle fall veldig dårlig med statistikken.

Neida, jeg er ikke bitter :)

Jeg tror ikke noen av oss skryter. Hva skulle være vitsen med det?

Men som deg, så er jeg overrasket over at det er så mange kvinner her som forteller at de (vi) kommer raskt og har multiorgasmer.

Jeg har trodd vi var en ekslusiv liten gjeng ;-)

Men for å være alvorlig, det er godt mulig at statistikken tar feil. Jeg vet ikke hvor mange seriøse undersøkelser det har vært på området. Om det mest er sexualterapeuter som uttaler seg, så blir jo de selvsagt bare kontaket av de som er misfornøyde med sexlivet sitt, ikke de andre.

Men som deg, så er jeg overrasket over at det er så mange kvinner her som forteller at de (vi) kommer raskt og har multiorgasmer.

Men for å være alvorlig, det er godt mulig at statistikken tar feil. Jeg vet ikke hvor mange seriøse undersøkelser det har vært på området. Om det mest er sexualterapeuter som uttaler seg, så blir jo de selvsagt bare kontaket av de som er misfornøyde med sexlivet sitt, ikke de andre.

"Jeg har trodd vi var en ekslusiv liten gjeng ;-)"

Det er vel heller det at ikke alle er like komfortable med å brette ut så personlige detaljer her.

*rekker opp hånden forsiktig før jeg lister meg ut igjen*

"Jeg har trodd vi var en ekslusiv liten gjeng ;-)"

Det er vel heller det at ikke alle er like komfortable med å brette ut så personlige detaljer her.

*rekker opp hånden forsiktig før jeg lister meg ut igjen*

Jeg teller gjerne deg også!

Om du har orket å lese hele denne tråden, så ser du at veldig mange har våget å si at de lett får orgasmer.

Det jeg tenkte på, var venninner i RL. Gjennom årene (jeg er en voksen dame) er det ganske mange jeg har pratet med om sex, og det store flertallet har fortalt om orgasmeproblemer. Før jeg rotet meg inn på seksualforumet på dol, så visste jeg ikke om noen som fikk orgasmer så lett og hyppig som meg.

Annonse

tzatziki1365380058

Tja, jeg ser like mange grunner til at folk skulle skryte på seg bedre sex her inne som i RL - hvor det i alle fall skjer. Er jo et slags samfunn med venner, naboer og folk man ønsker å "kneble" her inne også.

Når det er sagt, så er jeg ikke helt alvorlig når jeg sier at dere skryter.

Statistikk lyver, men jeg tror ikke den lyver så kraftig at den er helt feil på dette området. Og jeg tror det er gjort ganske mange undersøkelser om dette etterhvert - jeg var faktisk med på en selv for en del år tilbake - slik at dataene ikke kommer fra sexologer med problem-erfaring.

Jeg tror kanskje heller at folk på seksualitet er litt i overkant ivrige, slik at de som har et "fantastisk sexliv", dersom antall orgasmer er et mål på det, er overrepresentert her inne. Det gjør det faktisk kanskje også sånn at det er vanskeligere for folk som ikke har det sånn å skrive her inne. Det politisk korrekte her inne er faktisk multi/serieorgasmer.

Jeg for min del begriper ikke at det går an å ha det som dere, og jeg takker min skaper for at jeg ikke har det sånn. Hjelp og trøst så slitsomt! Men igjen forutsetter det at opplevelsen av orgasme er like utmattende for dere som for meg, og mye tyder på at vi opplever sånt forskjellig.

Jeg synes også det er temmelig langt fra "orgasmeproblemer" til det å ikke ha 15 orgasmer pr. samleie. Mitt inntrykk "ute i felten" er at det er få som har orgasmeproblemer, men også at det er få som er sånne multigeni som dere:) Det blir problematisk dersom dere - som sannsynligvis fremdeles er en eksklusiv gjeng - danner normen for hva et godt sekualliv er. Da tror jeg nok det kan bli en del frustrerte fruer rundt omkring.

tzatziki1365380058

En kjappis kan være noe annet for deg enn for meg f eks.

En kjappis for meg og mannen, f eks om kvelden når vi er trøtte begge to, varer ofte i 30-60 minutter. DET er en kjappis for oss. Men 5 minutter kan jo holde for andre.

Nei, 30 - 60 minutter er ikke en kjappis - uansett hvordan du ser på det.

Kjappis inkluderer ekstra spenning, rask puls, ingen seng, ikke tid til å fjerne alle klærne, gjerne i heisen, på badet før man skal på fest, mens ungene hamrer på døra, i hagen....

Sex om kvelden som tar mer enn 10 minutter men kortere tid enn vanlig fordi man er trøtt, kan ikke defineres som kjappis.

Dere har sikkert deres forhold til lang/kort "akt", men tiden får dere forholde dere til på samme måte som resten av oss.

tzatziki1365380058

Nei, 30 - 60 minutter er ikke en kjappis - uansett hvordan du ser på det.

Kjappis inkluderer ekstra spenning, rask puls, ingen seng, ikke tid til å fjerne alle klærne, gjerne i heisen, på badet før man skal på fest, mens ungene hamrer på døra, i hagen....

Sex om kvelden som tar mer enn 10 minutter men kortere tid enn vanlig fordi man er trøtt, kan ikke defineres som kjappis.

Dere har sikkert deres forhold til lang/kort "akt", men tiden får dere forholde dere til på samme måte som resten av oss.

OK da - den med heisen var klisje, men du skjønner hva jeg mener....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...