Gå til innhold

Tolkning av "kjappiser"

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058

Å kunne nyte er tingen :-)

Godt formulert!

Så du sier altså at de som bare får en orgasme - eller rettere sagt ikke får multi-serieorgasmer ikke kan verken nyte eller gi seg hen?

Så 70 % av kvinnene som har sex nyter det ikke?

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• morsan

16

• tzatziki1365380058

8

• Goliath

7

Nei, 30 - 60 minutter er ikke en kjappis - uansett hvordan du ser på det.

Kjappis inkluderer ekstra spenning, rask puls, ingen seng, ikke tid til å fjerne alle klærne, gjerne i heisen, på badet før man skal på fest, mens ungene hamrer på døra, i hagen....

Sex om kvelden som tar mer enn 10 minutter men kortere tid enn vanlig fordi man er trøtt, kan ikke defineres som kjappis.

Dere har sikkert deres forhold til lang/kort "akt", men tiden får dere forholde dere til på samme måte som resten av oss.

Du hadde en bra beskrivelse på en kjappis der :-)

Gjest Princess Peach

Dø, her er det du som må ta kontakt, du som trenger hjelp ikke jeg:-)

Trenger ikke hjelp jeg, bare lurte på hvordan de fikk til de greiene her. :)

Dessuten har jeg gode hjelpere irl også, det er vel mer relevant enn det skrevne ord, tror du ikke? ;)

Annonse

Så du sier altså at de som bare får en orgasme - eller rettere sagt ikke får multi-serieorgasmer ikke kan verken nyte eller gi seg hen?

Så 70 % av kvinnene som har sex nyter det ikke?

Hvordan kan jeg vite hva 70% av kvinnene gjør?

Jeg snakker bare for meg selv, og jeg nyter.

tzatziki1365380058

Hvordan kan jeg vite hva 70% av kvinnene gjør?

Jeg snakker bare for meg selv, og jeg nyter.

Nei, du snakker ikke bare for deg selv. Du svarer amber, gjør du ikke.

Og begge hevder at dere kan "komme igjen og igjen" fordi dere "gir dere hen og bare nyter".

Ergo sier dere indirekte at de som ikke kan "komme igjen og igjen" ikke "gir seg hen og bare nyter".

Og da spør jeg om du virkelig tror at det at man ikke gir seg hen er "problemet" til de som ikke har det som dere?

Ikke at det spiller noen rolle, men det virker bare en smule naivt.

Nei, du snakker ikke bare for deg selv. Du svarer amber, gjør du ikke.

Og begge hevder at dere kan "komme igjen og igjen" fordi dere "gir dere hen og bare nyter".

Ergo sier dere indirekte at de som ikke kan "komme igjen og igjen" ikke "gir seg hen og bare nyter".

Og da spør jeg om du virkelig tror at det at man ikke gir seg hen er "problemet" til de som ikke har det som dere?

Ikke at det spiller noen rolle, men det virker bare en smule naivt.

Hvordan kan du si at det at jeg svarer amber betyr at jeg snakker for andre enn meg selv?

Om du ønsker å høre hva amber mener, så spør henne om det, ikke meg.

Kjappis, ja da gidder vi ikke engang å kle av oss, bare rett inn, full rulle, og det tar aldri 5 hele minutter. ;) Og aller helst skal det være mens vi egentlig er på vei ut eller noe, sånn at vi har tidspress. Eller mens vi venter på gjester, enda gøyere. ;)

Lenge siden nå, gitt.

Ja, f.eks. inne på vaskerommet mens ungene ser på TV, eller ute i hagen om natta når naboene (forhåpentligvis) sover, eller på "blåbærtur" ved hytta når svigermor ser etter ungene i ti minutter, eller i skogen på vei fra voksen-hyttetur..... :-)

tzatziki1365380058

Hvordan kan du si at det at jeg svarer amber betyr at jeg snakker for andre enn meg selv?

Om du ønsker å høre hva amber mener, så spør henne om det, ikke meg.

Du har helt rett i at jeg like gjerne kunne spurt amber.

Bortsett fra det, er du etter min mening litt på viddene :)

Du har helt rett i at jeg like gjerne kunne spurt amber.

Bortsett fra det, er du etter min mening litt på viddene :)

Hvorfor bruker du smiletegn, når du åpenbart ikke mener det?

Og hvem av oss som er mest på viddene skal jeg ikke gå nærmere inn på.

Annonse

Tja, jeg ser like mange grunner til at folk skulle skryte på seg bedre sex her inne som i RL - hvor det i alle fall skjer. Er jo et slags samfunn med venner, naboer og folk man ønsker å "kneble" her inne også.

Når det er sagt, så er jeg ikke helt alvorlig når jeg sier at dere skryter.

Statistikk lyver, men jeg tror ikke den lyver så kraftig at den er helt feil på dette området. Og jeg tror det er gjort ganske mange undersøkelser om dette etterhvert - jeg var faktisk med på en selv for en del år tilbake - slik at dataene ikke kommer fra sexologer med problem-erfaring.

Jeg tror kanskje heller at folk på seksualitet er litt i overkant ivrige, slik at de som har et "fantastisk sexliv", dersom antall orgasmer er et mål på det, er overrepresentert her inne. Det gjør det faktisk kanskje også sånn at det er vanskeligere for folk som ikke har det sånn å skrive her inne. Det politisk korrekte her inne er faktisk multi/serieorgasmer.

Jeg for min del begriper ikke at det går an å ha det som dere, og jeg takker min skaper for at jeg ikke har det sånn. Hjelp og trøst så slitsomt! Men igjen forutsetter det at opplevelsen av orgasme er like utmattende for dere som for meg, og mye tyder på at vi opplever sånt forskjellig.

Jeg synes også det er temmelig langt fra "orgasmeproblemer" til det å ikke ha 15 orgasmer pr. samleie. Mitt inntrykk "ute i felten" er at det er få som har orgasmeproblemer, men også at det er få som er sånne multigeni som dere:) Det blir problematisk dersom dere - som sannsynligvis fremdeles er en eksklusiv gjeng - danner normen for hva et godt sekualliv er. Da tror jeg nok det kan bli en del frustrerte fruer rundt omkring.

Jeg ser poenget ditt. Men nå var opptellingen med tanke på hvem som kunne få orgasme raskt, ikke nødvendigvis multi-orgasmer.

Jeg får orgasme raskt (ved samleie), men det betyr ikke at jeg kommer til å ha mange flere orgasmer. Sexen er allikevel verdt å nyte for min del, da det ikke "slår meg helt ut" sånn som hos deg.

Bare for å moderere inntrykket litt ;)

tzatziki1365380058

Hvorfor bruker du smiletegn, når du åpenbart ikke mener det?

Og hvem av oss som er mest på viddene skal jeg ikke gå nærmere inn på.

Liten kattepus spør hvordan dere gjør det, amber svarer at det bare er å gi seg hen å nyte. Du bekrefter at det er det det dreier seg om, at man må gi seg hen å nyte.

Da spør jeg om du mener at de som ikke får multi- serie - orgasmer ikke gir seg hen og nyter?

Spørsmålet er helt logisk, tatt i betraktning at lille kattepus ba om en "oppskrift".

Problemet er bare at den samme oppskriften kan bli benyttet uten samme resultat. Altså - oppskriften deres er altså feil, eller inneholder noen mangler. Kanskje vet dere ikke hva det er en gang. Eller - dere tror at "problemet" til oss ikke - multiere er at vi ikke nyter.

Jeg kan snu det andre veien: Det må være beskjedne orgasmer dere har, siden dere orker flere av dem på rad. Jeg hadde ikke orket det med mine. Oppskriften: Bare å gi seg hen og nyte.... Implisitt: dere som ikke har det som meg, nyter ikke. Hvilket naturligvis er visvas og vås fra ende til annen.

See?

Og smiletegnenen var alvorlig ment, som en kommentar om at det er da ikke så himla viktig, selv om min uærbødige mening er at du ikke kan påstå at du svarte bare for egen del, når du faktisk spilte inn til ambers "oppskrift".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...