Gjest synd på meg i dag :( Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Har hanglet i ukesvis, og endte opp med lungebetennelse og legevaktbesøk i helgen. Fått antibiotika, og blitt mye bedre. Feberen er borte, hoster ikke opp så mye grønn gørr (unnskyld beskrivelsen), og jeg får ikke åndenød av å gå noen meter. Men - jeg er så innmari slapp! Alt er en kraftanstrengelse - det eneste jeg orker er å sitte/ligge og glo ut i verden - selv om jeg faktisk i går klarte å lese litt i en bok. Og matlysten er helt borte. Er dette normalt? Og hvor lenge kommer det til å vare? Jeg vil ha kreftene mine tilbake - NÅ! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det er normalt, tror jeg. Bare slapp av og sov mye, kroppen din trenger å komme seg igjen. Pass på at du spiser litt, forresten. Slapphet på slutten av sykdom kan noen ganger komme av at man ikke har fått i seg nok mat, etter min erfaring. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Man blir jo fryktelig slapp av antibiotikakurer da. Jeg blir i hvert fall helt slått ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.