Gå til innhold

Spørsmål om lungebetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest synd på meg i dag :(
Skrevet

Har hanglet i ukesvis, og endte opp med lungebetennelse og legevaktbesøk i helgen. Fått antibiotika, og blitt mye bedre. Feberen er borte, hoster ikke opp så mye grønn gørr (unnskyld beskrivelsen), og jeg får ikke åndenød av å gå noen meter.

Men - jeg er så innmari slapp! Alt er en kraftanstrengelse - det eneste jeg orker er å sitte/ligge og glo ut i verden - selv om jeg faktisk i går klarte å lese litt i en bok.

Og matlysten er helt borte.

Er dette normalt? Og hvor lenge kommer det til å vare?

Jeg vil ha kreftene mine tilbake - NÅ!

Skrevet

Det er normalt, tror jeg. Bare slapp av og sov mye, kroppen din trenger å komme seg igjen.

Pass på at du spiser litt, forresten. Slapphet på slutten av sykdom kan noen ganger komme av at man ikke har fått i seg nok mat, etter min erfaring.

Skrevet

Man blir jo fryktelig slapp av antibiotikakurer da. Jeg blir i hvert fall helt slått ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...