Gå til innhold

På kjøretur i pysjamas.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Phu, for en slitsom morgen.

Jeg sitter ved kjøkkenbordet og nyter min morgenkaffe i min hjemmekoselige bamsepysjamas, aner fred og ingen fare. Plutselig stormer det inn en hysterisk sønn. Han hadde glemt busskortet han. Panisk leting overalt og til slutt finner han det i gymbagen, men da hadde jo bussen gått.

Vi kaster oss i bilen. Han må rekke skolen som begynner kl.8.

Da vi står midt i rusjtrafikken i Oslo sentrum, slår det meg. Tenk om det skjer noe, slik at jeg er nødt å gå ut av bilen i bare bamsepysjamassen.

Grøss og gru, jeg skal aldri gjøre det mer.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ariadne

5

• morsan

5

• ShitDiddelyDo

5

• Aryane

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol*

Med "barn" må man være forberedt på alt ;-) Synes jeg ser deg...

Skrevet

Jeg synes jeg ser deg om politiet hadde vinket deg til side. Der du sitter med morgenøyne, ugredd hår og i bamsepysj.....

Særlig på hjemveien uten beviset på ditt hastverk, for han er levert på skolen.... Lurer på om de hadde tatt blodprøver av deg tvert......!

*lol*

Skrevet

Og når det først skulle være så "galt", var det vel greit at det var den hjemmekoselige pysjen du hadde på og ikke en litt mer utfordrende variant ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Bra at du i det minste hadde pysj på deg, da :-)

Jeg sover uten, men tar den på hver morgen. Den er ikke spesielt sexy akkurat:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Og når det først skulle være så "galt", var det vel greit at det var den hjemmekoselige pysjen du hadde på og ikke en litt mer utfordrende variant ;-)

Jeg har sexy varianter, bare hjemmekoselige:)

Skrevet

Jeg sover uten, men tar den på hver morgen. Den er ikke spesielt sexy akkurat:)

He he he - Sover i nettoen, jeg og

Har også en kosepysj til lange morgener - også med bamser.

Og du har rett. Den er IKKE sexy.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes jeg ser deg om politiet hadde vinket deg til side. Der du sitter med morgenøyne, ugredd hår og i bamsepysj.....

Særlig på hjemveien uten beviset på ditt hastverk, for han er levert på skolen.... Lurer på om de hadde tatt blodprøver av deg tvert......!

*lol*

Det hadde vært skrekken altså:) Jeg hadde virkelig hastverk, for jeg tok sjangsen på å la 5-åringen være hjemme alene. Jeg benket henne forran tv`n og var litt nervøs for det også. Jeg måtte skynde meg hjem for å ordne oss begge. Jeg skulle på jobb og hun i barnehagen.

Skrevet

Jeg har tidligere gått på jobb i tøfler.

Det er ikke alltid hue funker som det skal.

Gjest Huffa mej
Skrevet

Minner meg om en historie hvor en dame, som også måtte kjøre et av barna i full fart om morgenen. Hun hadde på seg en morgenkåpe og fikk motorstopp på motorvegen.

Dagen før var bilen hentet på verksted, hvor hun hadde tatt service. Damen fikk tak i redningsbil, og var meget sint da hun ankom verkstedet i samme antrekk.

Det hører med historien at verkstedet bestilte drosje til damen og at hun slapp å betale for reparasjonen, selv om feilen ikke hadde noe med servicen å gjøre.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Minner meg om en historie hvor en dame, som også måtte kjøre et av barna i full fart om morgenen. Hun hadde på seg en morgenkåpe og fikk motorstopp på motorvegen.

Dagen før var bilen hentet på verksted, hvor hun hadde tatt service. Damen fikk tak i redningsbil, og var meget sint da hun ankom verkstedet i samme antrekk.

Det hører med historien at verkstedet bestilte drosje til damen og at hun slapp å betale for reparasjonen, selv om feilen ikke hadde noe med servicen å gjøre.

Stakkars:)

tzatziki1365380058
Skrevet

Nå ble jeg egentlig mer overrasket over at du bruker tøfler enn av at du går på jobb i dem :)

Skrevet

Her begynte det å brenne i natt, og jeg hadde ikke så mye som en bamsepysjamas på meg! Hoppa i buksene, og grabba genser, sko jakke og mobiltelefon, men er ennå truseløs. Kanskje jeg må begynne å sove i nattøy jeg også.

Skrevet

Nå ble jeg egentlig mer overrasket over at du bruker tøfler enn av at du går på jobb i dem :)

Hva er galt med tøfler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...